;
coinex

پیشنهاد جدید گوگل پلی : “یکی بخر، یکی هدیه بگیر”!

پیشنهاد جدید گوگل پلی. پیشنهاد جدید گوگل پلی : "یکی بخر، یکی هدیه بگیر"!

گوگل پلی یک پیشنهاد جدید ارائه داده که به کاربران این امکان را می دهد که یک فیلم خریداری کنند و در ازای آن، یک فیلم را به صورت رایگان و به عنوان هدیه دریافت کنند که می توانند به یک دوست و یا یکی از اعضای خانواده آن  را هدیه کنند. این در حقیقت با Buy One, Get One (به اختصار به آن “BOGO” گفته می شود) که به اصطلاح خودمان یکی بخر یکی ببر گفته می شود، متفاوت است چرا که به عنوان یکی بخر یکی هدیه بده (Buy One, Gift One) آن را ارئه می دهد. ظرف ۴۸ ساعت بعد از خرید فیلم، یک ایمیل دریافت خواهید کرد که شامل یک کد می باشد که متعلق به فیلم هدیه است.

برای آن دسته از افرادی که می خواهند از این برنامه ی BOGO گوگل بهره مند شوند لازم است بگوییم که این فیلمی که قصد خرید آن را دارید، باید از همین حالا تا پنجشنبه (۱۷ دسامبر) خریداری شود. هرکدام از شما که قصد دارید این فیلم را هدیه بدهید، باید بر روی لینک تبلیغاتی کلیک کنید و می توانید این فیلم را تا ۱۷ دسامبر ۲۰۱۶ دانلود کنید.

۸ عدد از این فیلم هایی که با این تبلیغات ارائه می شوند عبارتند از: Pitch Perfect، Back to the Future، Despicable Me، Despicable Me 2 ،Jurassic Park ،Love Actually Fast&Furious 6 و Extra-Terrestrial ؛ که هرکدام از آنها ۹.۹۹ دلار قیمت دارند و شما تنها می توانید یکی از این لینک های هدیه را برای هر فیلم ارسال کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر