;
coinex

ردیت به دنبال تستر بتا برای برنامه ی اندرویدی جدید خود می باشد

ردیت به دنبال تستر بتا برای برنامه ی اندرویدی جدید خود می باشد

ردیت یک وب گاه برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی است که در آن کاربرانی که ثبت‌نام می کنند قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. این وب گاه در حال کار بر روی برنامه ی اندروید خود می باشد و به این منظور به دنبال تستر برای این برنامه است اما چگونه می خواهید یک تستر بتا برای این برنامه ی اندرویدی ردیت باشید که قرار است در آینده بیاید؟

این جامعه ی آنلاین یک صفحه ی وب قرار داده است که اگر علاقمند هستید، بتوانید نام خود را آنجا بگذارید. ردیت اطلاعات آن دسته از افرادی را که مایل به شرکت در این تست بتا هستند، تا ۱۸ دسامبر می پذیرد. تنها چند هزار نفر برای شرکت در دور اول تست بتا انتخاب می شوند.

از تسترهای بتای موثر در آینده، سوال های مختلفی پرسیده می شود که از جمله ی آنها می تواند این باشد که از تجربه ی خودشان در استفاده از ردیت بر روی دستگاه موبایل بگویند.

اگرچه ردیت می خواهد گروهی به عنوان نماینده از این تسترها داشته باشد، اما شانس انتخاب شدن در آن تا حدودی کم است. این سایت بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد.

آنهایی که برای تستر بتا انتخاب می شوند، از طریق استفاده از یک زیرگروه خصوصی با ردیت ارتباط برقرار خواهند کرد.

از آنجایی که ردیت می گوید یک تاریخ قطعی برای راه اندازی این نسخه ی بتا ندارد، پس انتظار می رود که در یک  یا دو ماه آینده برای تسترها آماده باشد. اگر شما علاقمندید که به عنوان بخشی از این گروه باشید که می توانید از طریق بازخورد خود در این برنامه ی اندرویدی ردیت نقشی داشته باشید؛ بر روی این لینک کلیک کنید و ثبت نام نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر