;
coinex

ماه بعد ویژگی ضبط وب کم یوتیوب متوقف می شود

ماه بعد ویژگی ضبط وب کم یوتیوب متوقف می شود

ویژگی های ضبط وب کم در یوتیوب کاربران را قادر به ضبط فیلم ها با وب کم کامپیوتر خود بدون نیاز به آپلود ویدیو می کند، اکنون خبر بدی برای کسانی که هنوز از این ویژگی استفاده می کنند، وجود دارد: گوگل قصد دارد ماه آینده این ویژگی را متوقف نماید. کسانی که در حال حاضر از این قابلیت استفاده می کنند یک پیام هشدار در بالای صفحه نمایش آنها آمده است که 16 ژانویه 2016 دیگر این ویژگی در دسترس نخواهد بود.
این قابلیت که بر ادوبی فلش متکی است و می تواند از طریق صفحه آپلود یوتیوب قابل دسترس باشد، نزدیک به یک دهه پیش در سال 2006 مدت کوتاهی پس از یوتیوب توسط گوگل خریداری شد.
از آنجا که وب کم به اندازه دوربین های ویدئویی که در حال حاضر استفاده می شود، کیفیت ندارد، هیچ دلیلی نیست که این ویژگی بیش از این در دسترس باشد.
این قابلیت به این دلیل که به ندرت استفاده می شود و متعلق به فن آوری است که طولی نمی کشد که پشتیبانی از آن از بین می رود، متوقف خواهد شد. البته کاربران می توانند فیلم وب کم را از طریق برنامه های مانند فوتو بوت در مک و کمرا در ویندوز ضبظ کنند و سپس آنها را طریق وب سایت یوتیوب آپ لود نمایند.
در پایان بهتر است بدانید که این قابلیت به هیچ وجه روی توانایی دوربین در دستگاه های تلفن همراه در خصوص ضبط فیلم هایی که می توان آنها را به طور مستقیم به بزرگترین وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو در جهان یعنی یوتیوب از طریق نرم افزار تلفن همراه خود آپلود کرد تاثیری نمی گذارد.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر