;
coinex

حضور 3 غول اپراتوری کشور در نمایشگاه الکامپ 2015 (1394)

حضور 3 غول اپراتوری کشور در نمایشگاه الکامپ 2015 (1394)

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید. گشایش های اخیر در حوزه ی بین الملل و اراده ملموس دولت تدبیر و امید، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره ی بزرگترین مشتریان بالقوه این حوزه می باشد، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فن آوری را بیش از پیش فراهم نموده و انتظار می رود در دوره آتی نمایشگاه الکامپ که در فاصله 23 تا 26 آذر ماه برگزار خواهد گردید، فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند .

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزارکننده دوره بیست و یکم الکامپ با حمایت ارزشمند سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت موثر نهادها، انجمن ها و تشکل ها نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد. امیدوار است بازخورد مشارکت کنندگان پس از برگزاری دوره بیست و یکم نیز موید همین امر باشد.

حال با نزدیک شدن به بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک،‌ کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که همه ساله در تهران و در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، فضای اخبار مربوط تکنولوژی کشورمان نیز تحت تاثیر این رویداد بزرگ قرار گرفته است. این نمایشگاه که شروع آن از امروز کلید خورده و تا 26 آذر ادامه خواهد داشت، هر روز از ساعت 9 تا 16 پذیرای بازدید کنندگان است.

در این نمایشگاه که فرصت خوبی برای تمامی شرکت های بزرگ و کوچک حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک برای معرفی محصولاتشان به حساب می آید، همان طور که انتظارش را داشتیم، سه غول اپراتوری کشور، همراه اول، ایرانسل و رایتل، با قدرتی وصف ناشدنی در آن حضور به عمل آورده و محصولات و طرح های جدید خود را به همراه تخفیف هایی استثنایی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند.

در ادامه قصد داریم برنامه های این سه اپراتور بزرگ کشور را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم پس همچنان با تکرا همراه باشید.

.

همراه اول

بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور، همراه اول، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار “همراه پر سرعت زندگی” حضور به عمل می آورد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور در روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در سالن ۳۵ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، با شعار «همراه پر سرعت زندگی» جهت معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پر سرعت، در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت می کند.

اپراتور اول در این نمایشگاه، با سرویس ها و خدمات متنوعی نظیر معرفی «بسته های جدید نوترینو»، «پاسخگویی به سؤالات مشترکین» و «ارائه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور»، خدمت بازدیدکنندگان است.

براساس این گزارش، با استفاده از «نوترینو» می توان امکان اتصال به شبکه اینترنت با سرعت و قابلیت اطمینان بالا و در حین حرکت، برقراری تماس تصویری به وسیله نرم افزارهای مربوطه، دانلود ویدئو، امکان دریافت کلیپ های تصویری و امکان دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی های تلفن همراه و… را فراهم کرد.

همچنین اپراتور اول با معرفی طرح «هدف رو بزن» جهت برخورداری از  مکالمه و اینترنت نامحدود، معرفی فروشگاه نرم افزار «اول مارکت»، «تعویض سیمکارت های معمولی با usim (سیمکارت ۴G)» و «عرضه و معرفی سیمکارت کودک (درسا)» «پارک های دیجیتال سازمان تبلیغات اسلامی (مدیا استور)»، «اپلیکیشن ابرک بر بستر کلود (cloud)» و«اپلیکیشن همراهنگ برای موسیقی» آماده همراهی با بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ خواهد بود.

سیم کارت کودک و نوجوان «درسا»، با هدف ایجاد فضای پاک و ایمن برای استفاده کودکان و نوجوانان از محیط مجازی طراحی شده است.

«همراهنگ» از دیگر سرویس هایی است که در نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. همراهنگ نرم افزاری است که به منظور ایجاد بستری برای انتخاب، شنیدن و به اشتراک گذاری موسیقی دلخواه در یک شبکه اجتماعی مطمئن، طراحی و پیاده سازی شده است.

سرویس دیگر همراه اول در الکامپ، «اول مارکت» بوده که یک اندروید مارکت ایرانی است، که از طریق آن می توان به تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن ها و بازی های گوناگون دسترسی داشت. برای استفاده از اول مارکت کافی است پس از دانلود نرم افزار از www.avvalmarket.ir و نصب آن بر روی موبایل خود، به دنیای اپلکیشن ها و بازی های اندرویدی پیوست.

براساس این گزارش، «سرویس فیلم نت»، «سامانه ۳۰۹۰ برای هواداری از استقلال و پرسپولیس»، و «سامانه۹۰۹۰ برای هواداری از تیم ملی فوتبال» از دیگر خدمات و سرویس های همراه اول در نمایشگاه امسال است.

سرویس خدمات ارزش افزوده «فیلم ‌نت»، اولین شبکه قانونی نمایش خانگی فیلم و سریال در ایران است که امکان مشاهده و دانلود فیلم و سریال را روی گوشی موبایل، تبلت، رایانه و ابزارهای دیگر فراهم می‌کند.

گفتنی است، از دیگر خدمات ارزش افزوده ای که در نمایشگاه امسال ارائه می شود، «اپلیکیشن سرویس ۳» است که برای نصب در گوشی های هوشمند اندرویدی طراحی شده و دارای ویژگی هایی چون فراهم آوردن امکان مشاهده تمامی ویدئوها به صورت آنلاین، پسندکردن ویدئو‌ها، مشاهده ۶ ویدئو‌ منتخب کاربر به صورت آفلاین و… است.

همچنین بخش «ارتباطات دیجیتال» همراه اول در این نمایشگاه، به معرفی سایت و شبکه های اجتماعی این اپراتور می پردازد.

علاقمندان می توانند از روز آغاز نمایشگاه، اخبار این رویداد بزرگ نمایشگاهی را از طریق پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir پیگیری کنند.

.

ایرانسل

و اما به دومین اپراتور بزرگ کشور می رسیم. ایرانسل در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک،‌ کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، آخرین محصولات و خدمات خود را در محورهای «تجربه زندگی دیجیتال»، «فروش، پشتیبانی و ارتباط با مشتریان» و «کسب و کار سازمانی» در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در الکامپ ۲۰۱۵، ایرانسل با تمرکز بر محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل فناوری ارتباطی جهان، در بخش «تجربه زندگی دیجیتال» جدیدترین محصولات خود را به مخاطبان عرضه می‌کند.

«گیشه» برنامه کاربردی رزرو و خرید بلیت، «پدیدار» نرم‌افزار کاربردی واقعیت افزوده، «پیشنهاد» نرم‌افزار کاربردی خرید همراه با تخفیف، «ریتم» نرم‌افزار کاربردی محتوای شنیداری همراه، «کتابخوان» نرم‌افزار کتابخانه مجازی ایرانسل، «بازیک» نرم‌افزار کاربردی بازی همراه، «زوم» نرم‌افزار کاربردی رسانه همراه، «دانا» نرم‌افزار کاربردی یادگیری همراه، «ویترین» نرم‌افزار دریافت برنامه‌های ویترین ایرانسل، «آهنگ پیشواز» نرم‌افزار کاربردی آهنگ پیشواز ایرانسل، «پیشخوان» نرم‌افزار کاربردی پیشخوان ایرانسل برای دریافت خبرهای روز و «نسیم» نرم‌افزار کاربردی محتواهای مذهبی از جمله این محصولات هستند.

علاوه بر این، نرم‌افزارهای کاربردی «چارخونه» به عنوان فروشگاه نرم‌افزار کاربردی و «پلان» به عنوان نرم‌افزار تماشای فیلم و سریال آنلاین، از جمله محصولاتی هستند که شرکای تجاری ایرانسل آن‌ها را به علاقه‌مندان عرضه می کنند.

همچنین در این بخش، بازدیدکنندگان با خدمات مبتنی بر اینترنت ایرانسل مانند نسل سوم و چهارم اینترنت همراه، اینترنت باند پهن ثابت و تلویزیون تعاملی (IPTV) و نیز انواع مودم‌های 3G و 4G ایرانسل آشنا می‌شوند و اطلاعات لازم در زمینه پوشش شبکه اینترنت ایرانسل و تنظیمات و نحوه فعال‌سازی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

در بخش «فروش»، علاوه بر معرفی طرح ۹۶ (باندلینگ سیم‌کارت ایرانسل و گوشی‌های سامسونگ)، مودم‌های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه نیز با تخفیف پیش‌فروش می‌شود. همچنین در بخش «پشتیبانی و ارتباط با مشتریان» خدمات پاسخگویی و رفع مشکلات مربوط به مشتریان، معرفی و ارائه نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» و تعویض رایگان سیم‌کارت‌های ایرانسل با سیم‌کارت نسل چهار (USIM) انجام می‌شود.

در بخش «کسب و کار سازمانی» نیز علاوه بر محصولات و خدمات ویژه ایرانسل برای سازمان‌ها، خدماتی همچون خانه هوشمند، اینترنت اشیا  (IoT)و بستر خدمات ماشین به ماشین (M2M) ایرانسل نیز به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

همچنین در بخش «خانه هوشمند» ایرانسل، روزانه کارگاه‌های آموزشی در زمینه اینترنت اشیا و کاربردهای آن در زندگی و کسب‌وکار برگزار می‌شود.

همچنین در بخش «خانه هوشمند» ایرانسل، روزانه کارگاه‌های آموزشی در زمینه اینترنت اشیا و کاربردهای آن در زندگی و کسب‌وکار به شرح زیر برگزار می‌شود:

همچنین در بخش «خانه هوشمند» ایرانسل، روزانه کارگاه‌های آموزشی در زمینه اینترنت اشیا و کاربردهای آن در زندگی و کسب‌وکار به شرح زیر برگزار می‌شود:

.

رایتل

سومین اپراتور بزرگ کشور، رایتل، به مناسبت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ 2015)، محصولات خود را با شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی رایتل، علاقه مندان به خرید انواع مودم‌های رایتل می توانند پیش از نمایشگاه الکامپ با مراجعه به صفحه طرح ویژه نمایشگاه الکامپ و یا در ایام برگزاری این نمایشگاه با مراجعه به غرفه رایتل در این نمایشگاه، نسبت به خرید مودم رای فای 4G این اپراتور را با 20 درصد تخفیف و به همراه سیم‌کارت دیتای رایگان 5 گیگابایت اینترنت به قیمت 335 هزار تومان اقدام نمایند.

همچنین مودم رای فای 3G رایتل به همراه سیم‌کارت دیتا رایگان و قیمت 179 هزار تومان و مودم دانگل 3G رایتل به همراه سیم‌کارت دیتای رایگان آن با قیمت 47 هزار تومان در این نمایشگاه عرضه می شود.

گفتنی است قیمت های ذکر شده بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و جزییات بسته آغازین هر یک از مودم ها از طریق لینک قابل مشاهده است.

همچنین به همین مناسبت رایتل اقدام به عرضه بسته‌های بلند مدت اینترنت سیم‌کارت دیتا با 50 درصد تخفیف نموده است، تمامی علاقه مندان به استفاده از بسته‌های اینترنتی بلند مدت و مقرون به صرفه رایتل می‌توانند از 22 لغایت 30 آذرماه بسته‌های 180 و یا 365 روزه را با 50 درصد تخفیف از طریق وب‌سایت رایتل و یا فروشگاه های اصلی این اپراتور خریداری کنند.

گفتنی است به همراه این بسته‌ها یک عدد سیم‌کارت دیتای رایگان نیز هدیه داده خواهد شد.

همچنین جزییات بسته آغازین سیم‌کارت دیتا ویژه الکامپ 2015 از طریق صفحه طرح ویژه نمایشگاه الکامپ قابل مشاهده است.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر