;
coinex

اپلیکیشن هایی که قابلیت بالقوه ی آیپد پرو را نمایش می دهند

اپلیکیشن هایی که قابلیت بالقوه ی آیپد پرو را نمایش می دهند

اپلیکیشن ها قصد دارند ویژگی های بالقوه ی آیپد پروی جدید و 12.9 اینچ را فتح کنند. سه مدل از اپلیکیشن های ارائه شده در این هفته باعث درخشش آیپد پرو شدند. این سه، اپلیکیشن های جالبی هستند که با نمایشگر بزرگ آیپد پرو تناسب دارند.

.

اپلیکیشن دی جی پرو Dj Pro، سرگرم کننده و کارامد

اپلیکیشن دی جی پرو Dj Pro، سرگرم کننده و کارامد
الگوریتم های دی جی پرو برای آهنگسازها و دی جی های حرفه ای یا آماتور طراحی شده است. نسخه ی جدید آیپد پرو می تواند چهار آهنگ مختلف را به طور همزمان با دو ویدئوی 4 کیلوبایتی میکس کند، که یک گام تاثیرگذار در تبلت محسوب می شود. اپلیکیشن دی جی پرو بیش از 70 شورتکات در کیبورد خود دارد که از طریق بلوتوث به آیپد پرو متصل می شود، دقیقا مانند کیبوردهای هوشمند اپل. این اپلیکیشن دارای چندین ویژگی دیگر است، مانند پیوندها و ادغام های اسپاتیفای و نمونه های بیت  (beat). این ویژگی ها می تواند مهمانی شما را به اندازه ی کافی سرگرم کننده کند.
اپلیکیشن دی جی پرو با قیمت 19.99 دلار در App Store موجود است.

.

با Duet Display دو صفحه ی نمایشگر برای مکبوک دارید

با Duet Display دو صفحه ی نمایشگر برای مکبوک دارید

Duet Display (نمایشگر همزمان)، با این اپلیکیشن می توانید آیپد پرو را از طریق کابل برقی متصل کرده و به عنوان مونیتور خارجی برای مک استفاده کنید. اندازه ی نمایشگر آیپد پرو 12.9 اینچ می باشد، بنابراین از برخی مکبوک ها بزرگتر هستند و استفاده از اپلیکیشن Duet در این نمایشگر های بزرگ کاملا منطقی به نظر می رسد.
می توانید اپلیکیشن Duet display را با قیمت 9.99 دلار در App Store تهیه کنید.

.

پیکسل ماتور یک ویرایشگر قدرتمند که برای قلم آیپد پرو طراحی شده است

پیکسل ماتور یک ویرایشگر قدرتمند، که برای قلم آیپد پرو طراحی شده است
اپلیکیشن پیکسل ماتور (Pixelmator) یک نسخه ی ساده تر از Adobe Photoshop می باشد. این اپلیکیشن برای نسخه ی آپگرید شده ی آیپد پرو و قلم اپل بهینه سازی شده است. بنابراین می توانید از حساسیت نیروی قلم، Palm rejection (نمایشگر تماس دست را حین استفاده از قلم تشخیص داده و مانع از دخالت تاثیرات آن روی نمایشگر می شود) و ویژگی های دیگر در حین نقاشی کشیدن یا ویرایش تصاویر در این اپلیکیشن استفاده کنید.
می توانید اپلیکیشن پیکسل ماتور با قیمت 4.99 دلار در App Store تهیه کنید.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر