;
coinex

گوگل برنامه ی آی او اسی خود را با افزودن قابلیت جدید بروزرسانی کرد

برنامه ی آی او اسی گوگل. گوگل برنامه ی آی او اسی خود را با افزودن قابلیت جدید بروزرسانی کرد

گوگل برنامه ی آی او اسی خود را با افزودن تری دی تاچ (3D Touch) بروزرسانی کرده است. با یک تپ محکم بر روی آیکون این برنامه، برای کاربر آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس یک منوی میانبر به منظور دسترسی به صدای گوگل، جستجوی متن و یا تصویر ارائه می شود. شاید توجه کرده باشید که هنگامی که یک کسب و کار از جمله رستوران و یا کافه را گوگل می کنید،  برخی اطلاعات جدید بر روی صفحه نمایش به صورت پاپ آپ باز می شود.

با جستجوی یک کسب وکار و یا رستوران در نزدیکی، نتایج جستجوی گوگل شما شامل یک نمودار می باشد که به شما نشان می دهد که چه مکان هایی در چه زمان هایی شلوغ تر هستند. این اطلاعات برای زمانی که شما عجله دارید، می تواند بسیار کمک کننده باشد و در زمان شما هم صرفه جویی کند. گوکل همچنین نتایج جستجوی خود را با افزودن ساعت تعطیلات برای فروشگاه ها و زستوران ها بروزرسانی کرده است.

این برنامه با بروزرسانی صورت گرفته از برخی قابلیت هایی که بر روی آیپد اپل یافت می شود که از جمله ی آنها می توان به اسپلیت ویو (Split View) و اسلاید اوور (Slide Over)  اشاره کرد، پشتیبانی می کند. هر دو قابلیت به شما این امکان را می دهند که در حالی که برنامه ی گوگل بر روی صفحه باز است، چندین برنامه ی دیگر را هم بر روی صفحه مشاهده نمایید.  این می تواند برای زمانی که شما می خواهید به طور مثال یک مقاله را بررسی کنید و از طرفی هم نیاز دارید کار دیگری هم در کنار این کار انجام دهید و در سایت دیگری جسجو نمایید، بسیار مفید باشد.

این نسخه ی بروزشده از برنامه ی آی او اسی گوگل هم اکنون در اپ استور در دسترس می باشد و در حقیقت به نسخه ی ۱۱ از این برنامه ی iOS گوگل ارتقا یافته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر