;
coinex

نسخه ی بهبود یافته ی هواوی آنر ۷ رسمی شد

نسخه ی بهبود یافته ی هواوی آنر ۷. سومین تولید کننده ی بزرگ گوشی هوشمند در جهان از یک نسخه ی بهبود یافته از  هواوی آنر ۷ خبر داد.

در میان صحبت هایی که راجع به عرضه ی برند هواوی آنر در ایالات متحده شد؛ هواوی، سومین تولید کننده ی بزرگ گوشی هوشمند در جهان از یک نسخه ی بهبود یافته از هواوی آنر ۷ خبر داد. این نسخه ی بهبود یافته ی هواوی آنر با اندروید ۶ از پیش نصب شده عرضه شده و بر روی این اندروید ۶، رابط کاربری EMUI 4  هواوی اجرا می شود.

این نسخه ی آنر ۷ دارای حافظه ی داخلی بیشتری می باشد. به جای رام ۱۶ گیگابایتی که بر روی نسخه ی اصلی آنر ۷ بارگذاری می شود، این فضا در نسخه ی بهبودیافته ی آن به ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد. بقیه ی مشخصات این گوشی با آنر ۷ اصلی مطابقت می نماید و شامل صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی می باشد که تراکم پیکسل ۴۲۴ پیکسلی ارائه می دهد. چیپ ست Kirin 935 در این گوشی استفاده شده که حامل یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی Mali-T628 می باشد. رم۳ گیگابایتی و یک اسکنر اثر انگشت به صورت آنبورد بر روی این گوشی قرار گرفته است.

این نسخه ی بهبود یافته ی هواوی آنر ۷ به یک دوربین ۲۰ مگا پیکسلی مجهز می شود و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای گرفتن عکس های سلفی و ویدئو چت بر روی این گوشی تعبیه شده است. باتری این دستگاه ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و به لطف شارژر 9V-2A که به همراه این دستگاه عرضه می شود از قابلیت شارژ سریع هم برخوردار است. این گوشی یک کلید هوشمند به نمایش می گذارد که می تواند به عنوان یک میانبر برای دسترسی به عملگرهای مختلف برنامه ریزی شود. یک دستیار مجازی فعال با صدا که توسط هواوی و بایدو تولید شده است، به همراه این نسخه ی بهبود یافته ی هواوی آنر ۷ ارائه می شود.

این نسخه ی بهبود یافته هم اکنون در چین در دسترس و قیمت آن معادل ۳۰۹ دلار ایالات متحده می باشد.هواوی قیمت هواوی آنر اصلی را به ۲۷۸ دلار ایالات متحده کاهش داده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر