;
coinex

گوشی هوآوی آنر 7i با یک دوربین چرخشی 13 مگا پیکسلی راه اندازی شد

در پشت گوشی آنر 7i، یک دوربین 13 مگا پیکسلی با سنسور سونی، دهانه دیافراگم f/2.0، لنز با زاویه باز 28 میلیمتر که در کنار یک جفت فلش  LEDقرار گرفته، خودنمایی می کند. این دوربین با قابلیت چرخش 180 درجه ای ، این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا از دوربین 13 مگاپیکسلی آن به عنوان یک دوربین جلو برای گرفتن سلفی هایی خوب نیز استفاده کند.

هوآوی یکی دیگر از گوشی های هوشمند سری آنر (Honor) خود را معرفی کرد. این گوشی در چین با نام هوآوی آنر 7i شناخته می شود. این گوشی هوشمند یک نسخه بروز رسانی شده از پرچمدار هوآوی، آنر 7 می باشد. از دید روبروی این دستگاه، یک گوشی اسپورت با یک قاب فلزی زیبا دیده می شود و در کنار قاب آن با ضخامت 7.8 میلیمتر، یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته که حتی با انگشت خیس نیز عمل می کند. از این سنسور می توان به عنوان شاتر دوربین برای گرفتن عکس های سلفی نیز استفاده نمود.

در پشت گوشی آنر 7i، یک دوربین 13 مگا پیکسلی با سنسور سونی، دهانه دیافراگم f/2.0، لنز با زاویه باز 28 میلیمتر که در کنار یک جفت فلش LED قرار گرفته، خودنمایی می کند. این دوربین با قابلیت چرخش 180 درجه ای، این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا از دوربین 13 مگاپیکسلی آن به عنوان یک دوربین جلو برای گرفتن سلفی هایی خوب نیز استفاده کند.

اگر بخواهیم راجع به دیگر مشخصات آن صحبت کنیم بهتر است از منبع قدرت آن بگوییم. در دل آنر 7i یک پردازنده اسنپ دراگون 616 هشت هسته ای در کنار یک پردازنده گرافیکی آدرنو 405 (Adreno 405) قرار گرفته است که سیستم عامل موبایلی اندروید 5.1 لالی پاپ را اجرا می کند. صفحه نمایش این گوشی، یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است.

گوشی هوآوی آنر 7i با اندازه های 141.6 در 71.2 در 7.8  میلیمتر، یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی را در پشت خود جای داده و با این بسته بندی تکنولوژی 160 گرم وزن پیدا کرده است.

بر اساس رم و حافظه داخلی، این گوشی در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. یک مدل با 2 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی و مدل دیگر با 3 گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی که هر دو مدل از طریق یک کارت میکرو اس دی می توانند حافظه خود را ارتقا دهند.

در مقام مقایسه با گوشی آنر 7، باید گفت که هوآوی آنر 7i با همان نمایشگر و کیفیت تصویر به بازار وارد می شود. فقط اینکه به جای پردازنده HiSilicon Kirin 935  از تراشه اسنپ دراگون 616 استفاده نموده و یک دوربین 13 مگا پیکسلی چرخشی در آن، کار دو دوربین 20 مگا پیکسلی عقب و دوربین 8 مگاپیکسلی جلوی آنر 7 را با هم انجام می دهد.

هوآوی یکی دیگر از گوشی های هوشمند سری آنر (Honor ) خو را معرفی کرد. این گوشی در چین با نام هوآوی آنر 7i شناخته می شود. این گوشی هوشمند یک نسخه بروز رسانی شده از پرچمدار هوآوی، آنر 7 می باشد. از دید روبروی این دستگاه، یک گوشی اسپورت با یک قاب فلزی زیبا دیده می شود و در کنار قاب آن با ضخامت 7.8 میلیمتر، یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته که حتی با انگشت خیس نیز عمل می کند. از این سنسورمی توان به عنوان شاتر دوربین برای گرفتن عکس های سلفی نیز استفاده نمود.

.

.

منبع: intellectdigest


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر