;
coinex

آیا شیائومی می 5 از اتصال NFC پشتیبانی می کند؟

به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد بار دیگر از اتصال NFC در گوشی های خود استفاده کند.

این ماه شاهد خبر های مختلف فاش شده از پرچمدار بعدی شیائومی یعنی شیائومی می 5 بوده ایم، حتی تصاویر از قاب گوشی و پانل جلوی آن نیز به بیرون درز کرده است. امروز می خواهیم ببینیم آیا این دستگاه با پشتیبانی از اتصال NFC همراه است یا خیر.
در گذشته زمانی که شیائومی از گوشی پرچمدار فعلی خود یعنیی شیائومی می 4 رونمائی کرد، این سوال پیش آمد که چرا این تولید کننده تصمیم به ارائه قابلیت اتصال NFC در این گوشی نگرفته است. مدیر عامل این شرکت لی ژوئن اعلام کرد که تنها 1٪ از آن کسانی که دستگاه های شیائومی می 3 و شیائومی می 2A داشته اند از اینکه NFC در آنها به کار رفته است، ناراحت می باشند.
به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد بار دیگر از اتصال NFC در گوشی های خود استفاده کند. یک سند منتشر شده توسط China UnionPay 32 گوشی هایی را که خدمات پرداخت تلفن همراه ” Cloud Lightening Pay” را ارائه خواهند داد، ذکر کرده است. بدیهی است که این ویژگی مستلزم این است که این 32 گوشی های از NFC پشتیبانی کنند. در میان لیست این گوشی ها دستگاه شیائومی می 5 هم حضور داشته، از این رو به نظر می رسد که یک نشانه خوب برای آمدن اتصال NFC در پرچمدار جدید شیائومی باشد.
China UnionPay یک موسسه مالی در چین است که مسئول رسیدگی به پرداخت بین بانکی می باشد. بی میلی آن برای ثبت اپل پی، یکی از دلایل بزرگی است که چرا اپل نمی تواند خدمات پرداخت تلفن همراه خود را در این کشور راه اندازی کند.
علاوه بر پشتیبانی از NFC، ما خواهیم دید که شیائومی می 5 با پوششی از فلز و مجهز به یک اسکنر اثر انگشت جاسازی شده در داخل دکمه اصلی به بازار خواهد آمد. در اخبار شیائومی می ۵ آمده است که صفحه نمایش آن ۵.۲ اینچی با رزولوشن ، ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰پبکسل و با تراکم ۴۴۱ پیکسل در اینج می باشد.
همچنین گفته شده که این گوشی ۲۱ ژانویه (اول بهمن ماه) معرفی و در ماه فوریه(حوالی بهمن یا اسفند) عرضه می شود.

در میان لیست این گوشی ها دستگاه شیائومی می 5 هم حضور داشته، از این رو به نظر می رسد که یک نشانه خوب برای آمدن اتصال NFC در پرچمدار جدید شیائومی باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر