;
coinex

تصاویر فاش شده، 4 رنگ از لومیا 850 را نشان می دهند

تصاویر فاش شده، 4 رنگ از لومیا 850 را نشان می دهند

در اوایل این ماه یک ارائه غیر رسمی لومیا 850 مایکروسافت در اینترنت، نشان داد که این دستگاه رده میانی لومیا چگونه است. در حالی که در اصل این صحبت وجود داشت که این یک پروژه لغو شده می باشد، تصاویر تازه فاش شده نشان می دهد که این دستگاه هنوز هم در راه است.
زمانی که این رندرهای سوداگرانه آنلاین، ظاهر شدند، evleaks عمیقا ادعا کرد که این دستگاه واقعی است و با نام مستعار هنجو (Honjo) دارای یک طراحی برجسته ی طلایی در مدل سفید رنگ است. این گوشی به دستگاه های شاخص مایکروسافت شباهت دارد و یک سبک نمادین از گوشی های جدید نوکیا می باشد.
تصاویر جدید فاش شده از چین دید بهتری از تنوع رنگی این دستگاه را نشان می دهد. در واقع این تصاویر نشان می دهد که لومیا 850 در چهار رنگ عرضه خواهد شد و هر کدام از آنها هم با یک طراحی تر و تمیز فلزی منحصر به فرد همراه خواهد بود. همانطور که قبلا ذکر شد، مدل سفید رنگ دستگاه طراحی برجسته طلایی خواهد داشت. در واقع لوگوی مایکروسافت با رنگ طلایی در قسمت پشت این دستگاه طراحی شده است. همچنین مدل رنگی رز طلایی نیز ارائه می شود. از زرفی مشخص شده که رنگ مشکی این گوشی با مس یا فولاد صیقلی سنتی ساخته شده است.
در حالی که هیچ معرفی رسمی از این دستگاه از سوی ردموند وجود ندارد، تصاویر ادعا می کنند که در سال 2016 عرضه خواهد شد.

اگر با مشخصات این گوشی آشنایی ندارید باید بگوییم که لومیا 850 دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و با تراکم پیکسل ۳۸۶ پیکسل در اینچ می باشد. همچنین با یک چیپ ست اسنپدراگون ۶۱۷ شامل پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ همراه می باشد. ضخامت آن، ۶.۹۲ میلی متر و تماما از فلز ساخته شده است.

.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر