coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آیا جیونی M5 پلاس در ۲۱ دسامبر رونمایی می شود؟

ماه گذشته، اخباری شنیدیم که راجع به این موضوع بود که جیونی GN8001 توسط سازمان نظارتی تنا در چین تایید شده است.

ماه گذشته، اخباری راجع به این موضوع شنیدیم که جیونی GN8001 توسط سازمان نظارتی تنا در چین تایید شده است. این مدل احتمالا جیونی M5 پلاس (Gionee M5 Plus) باشد که بنا به یک تیزر ارسال شده بر روی سایت Weibo تایید شده ی این شرکت، در ۲۱ دسامبر رونمایی می شود. اگر چنین باشد، این فبلت یک صفحه نمایش ۶ اینچی آمولد محافظت شده با گوریلا گلس (Gorilla Glass) با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به نمایش می گذارد. یک پردازنده ی ناشناخته ی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتز این گوشی را می راند. رم این دستگاه، ۳ گیگابایتی است که با یک حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه می شود. یک اسلات میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم برای آن دسته از افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند، در نظر گرفته شده است.

بنا به گزارش تنا، دوربین عقب این دستگاه ۱۳ و یا ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی می باشد که از عهده ی عکس های سلفی و ویدئو چت به خوبی برمی آید. یک اسکنر اثر انگشت در دکمه ی هوم این گوشی تعببیه شده است و باتری فوق العاده ی ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی به صورت آنبورد بر روی این دستگاه قرار دارد.

اندروید ۵.۱ هم از پیش بر روی این گوشی نصب می شود. ضخامت این مدل جیونی، ۸.۲ میلی متری است اما وزن آن نسبتا سنگین و ۲۰۶ گرم می باشد. البته باید بگوییم که با توجه به قرار گیری باتری عظیم در این گوشی، این وزن هم دور از انتظار نیست.

جیونی M5 پلاس از اتصالات 4G LTE. 3G ، وای فای، بلوتوث ۴، جی پی اس و یو اس بی OTG پشتیبانی می کند. این گوشی در رنگ نقره ای ارائه می شود و جزئیات مربوط به قیمت گذاری و تاریخ عرضه ی این گوشی تا ۱ هفته ی دیگر نشان داده می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر