;
coinex

قابلیت Night Light در گوگل پلی بوکز از چشمان شما در هنگام مطالعه محافظت می کند

قابلیت Night Light. گوگل پلی بوکز به منظور محافظت از چشم برای مطالعه ی شب هنگام قابلیت Night Light را اضافه می کند

هیچ کمبودی در برنامه های اندرویدی وجود ندارد که بیش تر از این مورد مهم جلوه کند و آن هم روشنایی و رنگ اصلاح شده ی دستگاه می باشد که در هنگام استفاده از تبلت و یا تلفن در تاریکی به شما احساس و تجربه ی بهتری را بدهد. با این حال، به نظر می رسد که سازندگان و تولید کنندگان برنامه ها مسیر خود را تغییر داده و می خواهند قابلیتی مشابه آن را ایجاد کنند.

ما در تبلت های Fire آمازون شاهد “Blue Shade” (سایه ی آبی) و تعدادی دیگر از برنامه ها مانند Twilight یا Lux بوده ایم. در این محصولات، بر مبنای این ایده که نور آبی چشمان را اذیت می کند و فرایند خواب طبیعی بدن را به هم  می ریزد؛ آن را از صفحه نمایش حذف کردند و این صفحه نمایش ها را با نوری که تن مایل به قرمز دارد، همراه کردند. برنامه ها بهترین راه برای دریافت این قابلیت در سرتاسر سیستم ها می باشند اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در هنگام خواب با گوشی خود کار می کنید و به عنوان مثال مطالعه می کنید، هم اکنون Google Play Books یک بروزرسانی ارائه می دهد که با قابلیت روشن کردن “Night Light” به شما در این زمینه کمک می کند و در حقیقت رنگ صفحه نمایش دستگاه شما را طوری تنظیم می کند که برای دید در شب مناسب تر می باشد.

همانطور که گفته شد، برنامه هایی وجود دارند که رنگ صفحه نمایش  و روشنایی کلی اندروید را با هم ادغام می کنند، بنابراین ممکن است که این بروزرسانی برای شما چندان هم مبتکرانه به نظر نرسد. اما اگر شما از برنامه ای بر روی آی او اس استفاده می کنید، شاید این تنها راه شما برای دریافت این روش از رنگ اصلاح شده برای خواندن در شب باشد. این بروزرسانی در چند روز آینده عرضه می شود.

 هم اکنون  Google Play Booksیک بروزرسانی ارائه می دهد که با قابلیت روشن کردن "Night Light" به شما در ین زمینه کمک می کند و در حقیقت رنگ صفحه نمایش دستگاه شما را طوری تنظیم می کند که برای دید در شب مناسب تر می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر