;
coinex

پشتیبانی پروژه فای گوگل از تبلت ها از جمله دو تبلت اپل انجام می شود

در حال حاضر پروژه فای گوگل از تبلت های دیگر از جمله دو  تبلت اپل، پشتیبانی می کند

پروژه فای (Fi) گوگل، یک اپراتور هیبریدی می باشد. به این معنی که کاربر می تواند از طریق وای-فای به هر کدام از شبکه های تلفن همراه و یا انتقال داده اینترنت که سیگنال قوی تری دارد متصل شود. در واقع پروژه هیبرید MVNO فای گوگل اجازه می دهد تا کاربران از هات اسپات وای فای برای داداه های صوتی، متنی وغیره استفاده کنند. هنگامی که نقطه ای در خارج از محدوده سرویس ها باشد، مشترکین با اتصال یکدیگر، به شبکه های اسپرینت یا T-Mobile متصل می شوند. اعضای پروژه فای می توانند از سه گوشی نکسوس6، نکسوس 6P و نکسوس 5X انتخاب شوند. گوگل روز سه شنبه اعلام کرد که مشتریان برای دریافت دعوت نامه برای پیوستن به آن، هم اکنون می توانند از یک تبلت نیز استفاده کنند.
یک عضو پروژه فای می توانند 9 اشتراک را به حساب خود پیوست دهند و داده های خریداری شده را با گوشی کاربران دیگر به اشتراک گذارند. هزینه های پروژه فای برای مشترکان ماهانه 20 دلار برای مکالمه نامحدود و متن می باشد. البته داده ها با نرخ 10 دلار برای هر گیگابایت خریداری می شوند. همچنین جالب اینجاست که هزینه داده های استفاده نشده در پایان هر ماه به مشتری پرداخت می شود.
بر خلاف این سه گوشی، که بسته به اینکه کدام شبکه T-Mobile یا اسپرینت قوی تر باشند، به یکی از آنها اتصال می یابند، دستگاه های داده، وقتی سیگنال وای فای در دسترس نباشد فقط بر روی شبکه T-Mobile اجرا می شوند. تبلت هایی که قادرند به پروژه فای متصل شوند عبارتند از نکسوس 7 (2013)، نکسوس 9، گلکسی تب S سامسونگ، آیپد ایر 2 و آیپد مینی 4 شرکت اپل. شما می توانید با رفتن به مسیر Account > Your Plan > Add Data-Only SIM سیم کارت دیتا برای دستگاه خود سفارش دهید. البته توجه داشته باشید که یک سیم آداپتور برای نکسوس 7 و یا تبلت گلکسی S مورد نیاز خواهد بود.
آیا گنجاندن دو مدل از دستگاه های اپل به این معنی است که آی فون های اپل نیز به زودی برای کاربران پروژه فای در دسترس قرار می گیرند؟ لورا هولمز، مدیر ارشد تولید پروژه فای فکر می کند که چند گوشی جدید دیگر نیز به برای برای کاربران پروژه فای در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر