;
coinex

گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس با باتری بزرگ

گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس با باتری بزرگ

جیونی ماراتن ام 5 پلاس فبلتی به همراه ویژگی های مناسب و باتری بزرگ است که به تازگی تاییدیه سازمان نظارتی TENAA را بدست آورده است.

ماه گذشته اخباری پیرامون عرضه ی جیونی ماراتن ام 5 در هند شنیده شد. گوشی هوشمند میان رده ای که صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1280*720 دارد و تامین قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی 6735 مدیاتک صورت می گیرد و با رم 3 گیگابایتی همراه شده است. ویژگی جالب توجه این گوشی باتری بزرگ 6020 میلی آمپر ساعتی آن است که البته موجب سنگین شدن گوشی نیز شده است.

پست منتشر شده امروز TENAA نشانگر این بود که گوشی دیگری از سری مارتن جیونی در راه است. این گوشی جدید که ماراتن ام 5 پلاس نام دارد صفحه نمایش 6 اینچی AMOLED و رزولوشن 1920*1080 دارد. تامین قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ستی از مدیاتک (که البته نوع آن هنوز مشخص نیست) و پردازنده ای 8 هسته ای صورت می گیرد. گوشی دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی نسبت به ورژن قبلی سری ماراتن باتری کوچکتری دارد، هر چند که باتری 5020 میلی آمپر ساعتی آن نیز باتری بزرگی به شمار می آید. باتری و صفحه نمایش گوشی ام 5 پلاس منجر به وزن زیاد و ابعاد بزرگی برای آن شده اند. ابعاد گوشی 160.7*81*8.2 میلی متر و وزن آن 206 گرم خواهد بود.

با توجه به این ویژگی ها، چنانچه شما به دنبال یک فبلت مقرون به صرفه با  مشخصات مناسب و باتری بزرگ هستید، گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس می تواند گزینه ی مناسبی باشد. نظر شما راجع به این فبلت چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر