;
coinex

نوت K4، گوشی بعدی کمپانی لنوو

لنوو تصمیم دارد گوشی نوت K4 Note) K4) را معرفی کند. این گوشی به عنوان جانشین نوت K3 در اولین هفته از ژانویه 2016 راه اندازی خواهد شد.

لنوو تصمیم دارد گوشی نوت K4 Note) K4) را معرفی کند. این گوشی به عنوان جانشین نوت K3 در اولین هفته از ژانویه 2016 راه اندازی خواهد شد.

کمپانی لنوو در شبکه های اجتماعی تحت عنوان طلوعی در عصر جدید و با هشتگ “KillerNote#” قصد معرفی گوشی جدیدی را داشته که از آن فبلت نوت K4 برداشت می شود. تا کنون چیز زیادی از این گوشی نمی دانیم، اما نوت K4 می تواند همانطور که در تصاویر تبلیغاتی آن به چشم می خورد با یک اسکنر اثر انگشت و یک بدنه تمام فلزی ، دیده شود.

فبلت لنوو نوت K3 که در جولای 2015 در هند عرضه گردید، یک موفقیت بزرگ برای این شرکت بود. لنوو ادعا می کند که 1.2 میلیون واحد از نوت K3 را در هند فروخته است. گوشی که در یک بدنه پلاستیکی و بدون سنسور اثر انگشت ارائه شد.

نوت K3 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است و یک پردازنده هشت هسته ای مدیا تک MT6752 با قدرت پردازش 1.7 گیگا هرتز در کنار 2 گیگا بایت رم به آن قدرت می دهد. حافظه داخلی 16 گیگا بایتی آن از طریق یک کارت میکرو اس دی تا 32 گیگا بایت قابل ارتقا است.

از دیگر مشخصات آن می توان به دوربین 13 مگا پیکسلی پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. این گوشی دو سیمکارته با یک باتری قابل تعویض 2900 میلی آمپر ساعتی از قابلیت های ارتباطی 4G LTE، 3G، وای-فای و قابلیت های ارتباطی استاندارد دیگر بهره برده است. یکی از دلایلی که نوت K3 مورد اقبال عمومی قرار گرفت قیمت مناسب آن بود که در محدوده گوشی های هوشمند زیر 150 دلار با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی قرار گرفت. لنوو می خواهد با قیمت گذاری مناسب برای فبلت K4، مجددا به بازار گوشی های هوشمند یورش برد.

.

.

منبع: ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر