;
coinex

عرضه ی اندروید 6 برای گوشی ال جی جی 3

عرضه ی اندروید 6 برای گوشی ال جی جی 3

به زودی شاهد عرضه ی آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید برای گوشی ال جی جی 3 خواهیم بود.

ال جی همیشه آپدیت اندروید جدید خود را ابتدا برای کاربران لهستانی عرضه می کند و پس از آن، این آپدیت را به صورت جهانی منتشر خواهد کرد. ماه گذشته اخباری مبنی بر این که اندروید 6 مارشمالو برای گوشی ال جی جی 3 حد فاصل 16 تا 18 دسامبر برای کاربران لهستانی عرضه خواهد شد، به گوش رسید. در همین راستا ال جی امروز به صورت رسمی تایید کرد که قصد دارد آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای گوشی جی 3 را عرضه کند.

ال جی به تازگی کد منبع اندروید 6 گوشی جی 3 را بر روی وبسایت توسعه دهندگان قرار داد. علاوه بر این، کد منبع اندورید 6 مارشمالو را برای ال جی D855 نیز منتشر شده است. این نسخه ی بین المللی جی 3 است که احتمالاً اولین ورژنی خواهد بود که این بروز رسانی را دریافت خواهد کرد.

طبق روال عرضه ی آپدیت های اندروید، احتمال دارد که اپراتور ها و کاربران مناطق خاص در مقایسه با نسخه های بین المللی، با کمی تاخیر این آپدیت را دریافت کنند.

در 3 ماهه ی اول 2014 بود که گوشی جی 3 عرضه شد و در آن زمان یکی از جذاب ترین گوشی های موجود در بازار به شمار می آمد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 2560*1440 بوده و به چیپ ست اسنپدراگون 801 مجهز شده است. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه از مشخصه های حافظه ای جی 3 است. همچنین دوربین اصلی آن، 13 مگاپیکسل دارد. چنین مشخصاتی هنوز هم این گوشی را به عنوان دستگاهی قوی در بازار نگه داشته و جی 3 با دریافت اندروید 6 در آینده ای نزدیک  می تواند به گوشی بهتری نیز تبدیل شود.

البته هنوز زمان دقیق عرضه ی این آپدیت توسط ال جی اعلام نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena 


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر