;
coinex

مشخصات کامل گلکسی A9 سامسونگ

مشخصات کامل گلکسی A9 سامسونگ

سامسونگ گوشی گلکسی A9 را به عنوان پرچمدار گوشی های سری A عرضه خواهد کرد و اکنون مشخصات کامل این گوشی جدید منتشر شده است.
تعداد گوشی های سری A سامسونگ در حال گسترش است. انتظار داریم سامسونگ نسل دوم گوشی های سری A خود را در سال جاری عرضه کند. این گوشی ها ترکیبی از مشخصات رده میانی به همراه طراحی عالی است و شامل گوشی های گلکسیA3 ، گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ می شود که قبلا معرفی شده اند و در آینده عرضه خواهند شد.
در حال حاضر مدل گلکسی A7 بزرگترین و مجهزترین گوشی در میان این نسل است. A7 از صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت تصویر 1،080 در 1،920 پیکسل، سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، رم 3 گیگابایتی و باتری بزرگ 3،300 میلی آمپرساعتی بهره می برد.
اطلاعات بیشتر در مورد سامسونگ گلکسی A9 که به عنوان پرچمدار به گوشی های سری A سامسونگ اضافه می شود، در عکس های تبلیغاتی همراه با A7 و A5 فاش شد. احتمالا معرفی رسمی آن اواخر این ماه یا کمی زودتر، انجام خواهد شد.
با توجه به مشخصاتی که در تبلیغات آن ذکر شده است، گلکسی A9، از صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر 1،080 در 1،920 پیکسل، 3 گیگابایت رم و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با تثبیت کننده تصویر نوری و و دیافراگم F / 1.9 برای تصاویر روشن تر، به خصوص در نور کم، بهره می برد. درست متوجه شدید، برخی از مشخصات آن شبیه گلکسی A7 طراحی شده است.
صفحه نمایش بزرگ این گوشی باتری زیادی مصرف می کند به همین دلیل گلکسی A9 مجهز به باتری 4،000 میلی آمپرساعتی است تا انرژی مورد نیاز برای روشن نگه داشتن این صفحه نمایش بزرگ را تامین کند. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می تواند حداقل دو روز دستگاه را در حالت کار و بین سه تا چهار روز در حالت عدم استفاده، روشن نگه دارد. حتی ممکن است گلکسی A9 به عنوان یک پاور بانک هم استفاده شود؛ پشتیبانی از این قابلیت در حال حاضر در اندروید 6.0 مارشمالو وجود دارد.
دیگر اطلاعاتی که تا کنون در مورد این دستگاه آشکار شده است، نشان می دهد که A9 یک اسکنر اثر انگشت برای استفاده از سرویس سامسونگ پِی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی، 32 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی قابل ارتقا، یک قاب فلزی و پانل های دوگانه گلس 2.5 به همراه خواهد داشت.

.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر