;
coinex

آیا ایسوس زنفون ۳ قابلیت اسکنر اثر انگشت را به نمایش می گذارد؟

 سهم گوشی های مجهز به اسکنر اثر انگشت از ۳۰ درصد در نهایت به ۵۰ درصد افزایش می یابد. علت این افزایش، کاهش قیمت این سنسورها است و بنا به گزارش این منبع به زودی قیمت هر واحد از این سنسورها به ۵ دلار می رسد.

بنا به گزارش یک منبع تایوانی، سهم گوشی های مجهز به اسکنر اثر انگشت از ۳۰ درصد در نهایت به ۵۰ درصد افزایش می یابد. علت این افزایش، کاهش قیمت این سنسورها است و بنا به گزارش این منبع به زودی قیمت هر واحد از این سنسورها به ۵ دلار می رسد.

در حالی که در ابتدا این تکنولوژی در گوشی های رده  بالا به کار گرفته می شد، افزایش تولید این سنسورها منجر به کاهش قیمت آنها شد و در نتیجه این امکان را فراهم کرد که در گوشی های رده متوسط هم از این قابلیت بهره مند شوند.

مدل ایسوس زنفون ۳ (Asus ZenFone 3) گوشی هوشمندی است که انتظار می رود در بین مدل های سال ۲۰۱۶ به این اسکنر اثر انگشت مجهز باشند. گفته شده است که این گوشی در ماه می و یا ژوئن ۲۰۱۶ رونمایی می شود. مدل های قبلی زنفون از این قابلیت بی بهره بودند. این منبع می گوید که از سنسورهای توسعه یافته توسط Elan Microelectronics و Goodix استفاده خواهد کرد.

بنا به این گزارش ایسوس، از فروش ۳۰میلیون واحد در سال ۲۰۱۶ خبر داده که از فروش ۲۰ میلیون واحد امسال، ۵۰ درصد بیشتر است. این تولید کننده با شرکت های در حال ظهور چینی به شدت رقابت می کند. از جمله ی این شرکت ها می توان به هواوی (Huawei)، شیائومی (Xiaomi)، لنوو (Lenovo)، اوپو (Oppo)، ویوو (Vivo)، میزو (Meizu)، کولپد (Coolpad)، زد تی ای (ZTE) و TCL اشاره کرد.

این منبع همچنین بیان می کند که کسب و کار سری زنفون در جنوب شرقی آسیا، هند، برزیل، روسیه و تایوان خوب بوده است. در سری رنفون، ۸۰ درصد از تراشه های کوآلکام و اینتل و تنها ۲۰ درصد از تراشه ی مدیاتک بهره گرفته اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین
    سایت ها هستید.

    پاسخ