coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپلود بیش از 30 درصد عکس های Flickr توسط گوشی های آیفون

آپلود بیش از 30 درصد عکس های Flickr توسط گوشی های آیفون

آمار ها نشان می دهند که با گسترش گوشی های آیفون، این گوشی ها در سال های اخیر به منشا آپلود عکس در Flickr تبدیل شده اند و در سال 2015 بیش از 30 درصد سهم آپلود ها بر روی Flickr توسط آیفون ها صورت گرفته است.

در ابتدای سال 2010 کمتر از 7 درصد عکس های آپلود شده بر روی Flickr متعلق به گوشی های آیفون بود. اما با ظهور آیفون های جدید در چند سال اخیر، سهم عکس های آپلود شده توسط آیفون ها به بیش از 30 درصد رسید. گوشی های هوشمند اپل در صدر این رده بندی قرار دارند.

طبق گفته ی Flickr گوشی های آیفون 6 و آیفون 5 اس، بیشترین عکس های آپلود شده را بر روی این سرویس دارد. در کنار این دو مدل، گوشی های آیفون 5، آیفون 4 اس، آیفون 4 و آیفون 6 پلاس جزو 10 گوشی برتر از لحاظ تعداد عکس های آپلود شده بر روی Flickr هستند.

در حالی که آیفون ها ی زیادی در بین 10 گوشی برتر Flickr قرار دارند، اگر بخواهیم نگاهی به 20 دوربین برتری که کاربران از آن ها برای آپلود عکس بر روی Flickr استفاده می کرند، داشته باشیم شاهد حضور بعضی از دستگاه های سامسونگ خواهیم بود. در مجموع 3.8 درصد عکس های آپلود شده بر روی Flickr توسط دوربین های سامسونگ صورت گرفته است. در بین گوشی های سامسونگ که در بین 20 گوشی برتر قرار دارند نام های گلکسی اس 4(یازدهم)، گلکسی اس 5(سیزدهم) و گلکسی اس 3 (نوزدهم) به چشم می خورد. سهم دوربین های Canon در عکس های آپلود شده در سال 2015 برابر 20 درصد است و این در حالی است که در سال 2010 سهم این دوربین ها 37 درصد بود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر