;
coinex

بهترین گوشی های ارزان سال 2015

بهترین گوشی های ارزان سال 2015

بهترین گوشی های همیشه گران ترین آنها نیستند. اینکه بسیاری از گوشی های گران قیمت، مشخصات رده بالا به همراه دارند، قابل انکار نیست اما یک گوشی واقعا به صفحه نمایش با کیفیت  4K نیاز ندارد و این ویژگی جز قابلیت های ضروری گوشی محسوب نمی شود. در حالیکه می بینیم بسیاری از گوشی های سال جاری با این قابلیت به قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند که شاید کاربر خیلی هم به آن نیاز نداشته باشد.
به دلیل سرعت پیش رفت فن آوری، بدیهی است که قابلیت های بالای گوشی های امروز به مجموعه ای از ویژگی های متوسط فردا تبدیل خواهند شد.
ما قصد داریم اینجا هفت گوشی هوشمند میان رده با قیمت مناسب را که بهترین گوشی های سال 2015 هستند و می توان آن ها را زیر 400 دلار خریداری کرد، به شما معرفی کنیم.

.
ایسوس زنفون 2

ایسوس زنفون 2

در ابتدای لیست ما، گوشی ایسوس زنفون 2 قرار دارد. این یکی از اولین گوشی های سال جاری است که با 4 گیگابایت رم همراه بوده است همچنین قابلیت شارژ سریع دارد، تا کاربر بتواند در مدت زمان کمتری شارژ شود اما با تمام این ویژگی ها قیمت زن فون 2 را می توان برجسته ترین ویژگی آن دانست. این گوشی بین 199 دلار تا 299 دلار به فروش می رسد.

.
نکسوس 5X

نکسوس 5X
با توجه به استاندارد های امروزی در مورد گوشی های هوشمند، نکسوس 5 گوشی خوبی محسوب می شود با این حال جانشین آن یعنی مدل نکسوس 5X سال 2015، با دوربین بسیار بهتر، یک اسکنر اثر انگشت، اندروید 6.0 مارشمالو و طراحی دوست داشتنی همراه است. در حال حاضر مدل پایه نکسوس 5X با ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به قیمت ۳۳۰ دلار به فروش می رسد، اما هنوز هم این گوشی در میان دنیای رقابتی پرچمداران، با توجه به قیمت آن، مورد توجه قرار می گیرد.

.
Moto G 2015

Moto G 2015
سومین گوشی رده میانی و مقرون به صرفه در لیست ما، موتو جی 2015 موتورولا است. اولین موتو جی در سال 2013 عرضه شد که ارزان ترین گوشی موتورولا در آن زمان محسوب می شد، این شرکت توانست میلیون ها دستگاه از این مدل را به دلیل قیمت پایین آن به فروش برساند. متوتو جی سال 2015 به قیمت 179 دلار  به فروش می رسد. از نقطه نظر مشخصات سخت افزاری صفحه نمایش 5 اینچ با کیفیت 720 پیکسل، پردازنده چهار هسته ای با 2 گیگابایت رم همراه با 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری 2،400 میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی ضد آب است. با صرف چند دلار بیشتر یعنی مبلغ 219 دلار، می توانید مدل 16 گیگابایتی آن را خریداری کنید و دو برابر حافظه ذخیره سازی داشته باشید.

.

Moto E

Moto E
موتورولا در بخش گوشی های مقرون به صرفه دارای دو گوشی فوق العاده است. گوشی موتو جی با قیمت 179 دلاری در مقابل موتو ای (Moto E) با قیمت 149 دلار، گران به نظر می رسد. موتو ای یک گوشی بسیار زیبا است. این گوشی با وجود اینکه با قیمت فوق العاده پایینی عرضه می شود، دارای قابلیت اتصال به شبکه 4G LTE، مجهز به صفحه نمایش 4.5 اینچی است و اندروید 5.1. لالی پاپ روی آن اجرا می شود.

.
LG Escape 2

LG Escape 2
ال جی، یک شرکت کره ای دیگر در زمینه ساخت گوشی های هوشمن است که به اندازه ی سامسونگ، شناخته شده نیست. این شرکت یک گوشی فوق العاده دارد که تقریبا یک نسخه کوچک از آخرین دستگاه پرچمدار سال 2015 آن است. از نظر مشخصات داخلی گوشی LG Escape 2 تقریبا با مشخصات گوشی ال جی جی 4 در یک بدنه ی کوچکتر و جمع و جور همراه است. این گوشی مجهز به نمایشگر منحنی 4. 7 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، پردازنده اسنپ دراگون 410 ، دوربین 8 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقاء و اندروید 5.0 لالیی پاپ است.

هوآوی P8lite

هوآوی P8lite
سازنده ی گوشی پرچمدار سال 2015 گوگلیعنی نکسوس 6P ، یک گوشی میان رده نیز برای ما به ارمغان آورده است. هوآوی، که به نظر می رسد محبوبیت زیادی حتی در خارج از چین به دست آورده، با عرضه مدل مقرون به صرفه ی P8 توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این دستگاه باریک فقط 249 دلار به فروش می رسد. پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون بکار رفته در این گوشی باعث عملکرد خوب آن می شود، از طرفی 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین 13 مگاپیکسلی، اتصال 4G LTE، رزولوشن صفحه نمایش 720 پیکسلی از دیگر مشخصات آن است.

.
وان پلاس وان

وان پلاس وان
اینکه ما گوشی وان پلاس وان را به عنوان آخرین گوشی معرفی کردیم دلیل نمی شود که این مدل در بین 7 گوشی در رده ی آخر قرار داشته باشد. وان پلاس هنوز هم یک نام تجاری نسبتا ناشناخته است، اما کسانی که هم که آن را می شناسند، برایشان سخت است که یکی از مدل های این برند را انتخاب کنند. البته در حال حاضر برای گوشی وان پلاس وان، جانشینی به نام وان پلاس 2 وجود دارد، ولی مدل وان این برند بسیار مقرون به صرفه تر است. نوع 64 گیگابایتی این گوشی به قیمت 299 دلار به فرش می رسد اما قیمت نوع 16 گیگابایتی آن 249 دلار است. هر دو این مدل ها مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 801، 3 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی تولید سونی و یک باتری 3،100 میلی آمپر ساعتی است.

.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر