;
coinex

اضافه شدن ویژگی “Photo Magic” به سرویس پیام رسان فیسبوک

اضافه شدن ویژگی "Photo Magic" به سرویس پیام رسان فیسبوک

فیسبوک به تازگی ویژگی جدیدی با نام Photo Magic را به سرویس پیام رسان خود اضافه کرده است. این ویژگی می تواند عکس گرفته شده را برای کسانی که در آن حضور دارند، بلافاصله ارسال کند.

فیسبوک گفت: ” اکنون به شما کمک خواهیم کرد تا بعد از گرفتن عکس از یک دوست یا گروهی از دوستان، آن را بلافاصله ارسال کنید. در حالت معمولی برای ارسال یک عکس به تعدادی از دوستان، باید یک کپی از آن را به صورت مجزا برای هر کدامشان ارسال کنید. اما Photo Magic به شما اجازه می دهد تا به راحتی و بدون قلم انداختن هیچ کدام از دوستان، عکس را برای همه شان ارسال کنید. در واقع این ویژگی اجازه می دهد تا این کار را به صورت سریع تر و بهتر انجام دهید.”

شما می توانید این ویژگی را بعد از باز کردن مسنجر و رفتن به منوی تنظیمات فعال کنید. زمانی که شما یک عکس گروهی می گیرید، این قابلیت را خواهید داشت تا آن را به همه ی کسانی که در آن عکس حضور دارند ارسال کنید. فیسبوک کسانی را که در آن عکس حضور دارند را شناساییخواهد کرد و از این طریق امکان ارسال عکس به همه ی آن ها وجود دارد. البته اگر شما تمایلی به ارسال عکس به همه ی آن ها ندارید، می توانید با زدن گزینه ی “Cancel” از انجام این کار خود داری کنید.

طبق گفته فیسبوک ماهانه حدود 9.5 میلیارد عکس از طریق مسنجر فیسبوک رد و بدل می شود. اگر کارایی این ویژگی Photo Magic مناسب باشد، احتمال دارد که این رقم بالاتر هم برود.

بدون شک Photo Magic برجسته ترین ترفندی است که فیسبوک به مسنجرش اضافه کرده است. دیگر ویژگی ها اضافه شده به شما اجازه می دهند تا رنگ پس زمینه ی مکالمه و نام مستعار افرادی را که با آن ها چت می کنند را به هر تعداد مرتبه ای که می خواهید تغییر دهید. این در حالی است که طرف مقابلی که با آن چت می کنید این بروز رسانی ها را مشاهده خواهد کرد. فیسبوک همچنین بعضی از انیمشن ها با پس زمینه ی برفی را به مناسبت کریسمس اضافه کرده است. اگر شما در هنگام چت از این انیمیشن ها استفاده کنید، شاهد بارش برف بر روی صفحه نمایش خود خواهید بود.

.

.

منبع: pcmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر