;
coinex

استفاده از کیبودر Fleksy در گوشی های ZTE

استفاده از کیبودر Fleksy در گوشی های ZTE

در راستای همکاری شرکت ZTE و Fleksy، گوشی های هوشمند ZTE که از این به بعد عرضه خواهند شد از کیبورد مخصوص Fleksy استفاده خواهند کرد.

 این روز ها همه ی ما در انتخاب موبایل توجه زیادی به ویژگی های سخت افزاری نظیر اندازه صفحه نمایش، رزولوشن، مگاپیکسل دوربین، سرعت پردازنده، رم و حافظه ی گوشی داریم. اما به همین اندازه نرم افزار نیز مهم است و همان طور که در گذشته نشان داده شد،  می توان از کیبورد مجازی بر روی گوشی هوشمند استفاده کرد.

به نظر می رسد که ZTE و Fleksy در حال همکاری با یکدیگر هستند و این همکاری به این معنا است که اگر شما در آینده گوشی هوشمند ZTE بخرید، کیبورد پیش نصب بر روی گوشی، کیبورد اندروید و یا کیبورد ZTE نخواهد بود، بلکه گوشی دارای کیبورد پیش نصبِ Fleksy خواهد بود.

طبق گفته ی مدیر عامل Fleksy: “ما متعهد به ارائه ی یک کیبورد سریع و جذاب برای کاربران سراسر جهان هستیم. ZTE یکی از شرکت های پیشرو در تولید گوشی های هوشمند است و ما خوشحال هستیم که Fleksy را در گوشی های خود استفاده خواهد کرد.”

این صفحه کلید شامل تم های سفارشی شده است. این قابلیت اساساً به کاربران اجازه می دهد تا صفحه کلید را مطابق میل خود سفارشی کنند.

البته این امکان وجود دارد کیبورد Fleksy را دانلود و نصب کنید.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر