;
coinex

بهترین تبلت سال ۲۰۱۵

این تبلت توسط مایکروسافت طراحی و پیاده سازی شده و دستگاه ویندوزی تمام عیار محسوب می شود.

سال ۲۰۱۵ رو به اتمام است و در این مقاله می خواهیم یک نگاه اجمالی به صنعت تبلت بیندازیم. در این راستا سایت فون آرنا حرکت جالبی کرده است و در واقع با خبری تحت عنوان PhoneArena Awards بهترین محصولات موبایل و تبلت سال را بر اساس امتیازی که در بازبینی کسب کرده اند، معرفی کرده است. ما هم در اینجا این اخبار را در اختیار شما قرار می دهیم. بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ را معرفی کردیم و در اینجا می خواهیم بهترین تبلت سال را معرفی کنیم. با تکرا همراه باشید.

برخی از محصولاتی که در سال ۲۰۱۵ بررسی شدند، ما را به وجد آوردند و ما در اینجا می خواهیم بهترین محصول در دسته بندی تبلت را معرفی کنیم.

نظر شما درباره ی بهترین تبلت سال چیست؟ می توانید حدس بزنید کدام مدل انتخاب شده است؟

در ابتدا به منظور راهنمایی اشاره ای به دستگاه منتخب می کنیم:

تبلتی است بادوام و ساخته شده از منیزیم که دارای یک پایه ی توکار هم هست. این دستگاه دارای صفحه نمایشی بزرگ و زیباست و از پردازنده ی اینتل برخوردار است.

از لوازم جانبی این دستگاه می توان به قلم استایلس تکنولوژیکال و کیبورد سبک وزن اشاره کرد.

این تبلت توسط مایکروسافت طراحی و پیاده سازی شده و دستگاه ویندوزی تمام عیار محسوب می شود. دنبال کنندگان ما حتما می توانند حدس بزنند که تبلت مد نظر چیزی نیست به جز …

.

مایکروسافت سرفیس پرو ۴ (Microsoft Surface Pro 4)

تبلتی بادوام و ساخته شده از منیزیم که دارای یک پایه ی درون ساز است.

بله! مایکروسافت سرفیس پرو ۴ به عنوان بهترین تبلت سال انتخاب شده است. در انتخاب این دستگاه بی طرفانه تصمیم گرفته شده است. این تبلت شامل یک صفحه نمایش بزرگ و جذاب، ساخت بزرگ و محکم، پایه ی مناسب، آخرین نسل پردازنده ی اینتل است و با رم و حافظه ی زیاد همراه شده است. این سخت افزاری که به آن اشاره کردیم (پردازنده و رم) به  این امکان را می دهد که این تبلت بخش عظیمی از کاتالوگ نرم افزاری ویندوز را اجرا کند –از بازی های با تقاضای تری دی و مرورگر های وب کلاس دسکتاپ تا ویرایشگرهای گرافیکی و کارهای اداری. در واقع مایکروسافت ادعا می کند که سرفیس پرو ۴ را می توان جایگزین لپ تاپ کرد و برای بسیاری از کاربران ویندوزی یک نمونه ی بسیار عالی محسوب می شود.

(با کلیک روی عکس ها، سایز واقعی آن ها را مشاهده کنید)

.

آیپد پرو (iPad Pro)

در واقع طراحی ، قدرت پردازشی و نرم افزاری این تبلت آن را در میان بهترین تبلت ها و هیجان انگیزترین تبلت ها با قیمت گران قرار می دهد.

در ماه سپتامبر شایعات به واقعیت تبدیل شد و اپل از آیپد بزرگ خود یعنی آیپد پرو رونمایی کرد. در واقع طراحی ، قدرت پردازشی و نرم افزاری این تبلت آن را در میان بهترین و گران قیمت ترین تبلت ها قرار می دهد. مطمئنا این دستگاه برای تولید انبوه به بازار نیامده و دستگاهی است که برای افراد حرفه ای در نظر گرفته شده است. اندازه ی این تبلت، آن را در میان بزرگترین تبلت های موجود در بازار و قیمتش هم در میان گران قیمت ترین تبلت های موجود در بازار –درست مانند سرفیس پرو ۴- جای داده است. اما این دستگاه به عنوان یک بوم برای هنرمندان دیجیتالی، صفحه نمایشی برای افراد حرفه ای به منظور نشان دادن پروژه ها بر روی آن و یک دستگاه رده بالا برای سرگرمی، کار خود را به خوبی انجام می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر