;
coinex

مرکز توریستی ۲۵۰ میلیون دلاری در جزایر کیمن

مرکز توریستی ۲۵۰ میلیون دلاری. این مرکز کارائیب توسط BBLL راه اندازی و به وسیله ی TEN Arquitectos طراحی شد.

جزایر کیمن که در دریای کارائیب در ۲۴۰ کیلومتری جنوب کوبا و ۲۶۸ کیلومتری شمال غرب جامائیکا واقع شده است، از مستعمرات ماوراء بحار بریتانیا محسوب می شود. مرکزی  توریستی با ارزش ۲۵۰ میلیون دلار که توسط طراحان و معماران در این ناحیه بر پا شده، ترکیبی از فضای سبز (۳۰۵ متری) و دریاچه ی مصنوعی فضایی ۱۶ جریبی (۶.۵ هکتاری) را پوشش می دهد.

این مرکز واقع در کارائیب توسط BBLL راه اندازی و به وسیله ی TEN Arquitectos طراحی شده است.

Enrique Norten در یک نشریه ی مطبوعاتی می گوید: “ارائه ی محیط های ترکیبی و ادغام شده جهت فضایی مناسب برای زندگی و مسافرت بدون از دست رفتن ارتیاط با طبیعت و یا حس مکانی که در آن قرار دارید، کلید موفقیت پروژه هایی ازاین قبیل است. ما یک کانسپت منحصر بفرد از این مکان داریم که با چشم اندازی عالی ترکیب شده است.”

این مرکز توریستی شامل یک هتل ۲۰۰ اتاقه و بیش از ۹۰ واحد مسکونی و همچنین چندین رستوران، مراکز خرید، آبگرم و … است. میهمانان همچنین می توانند در ورزش های آبی هم شرکت کنند.

BBLL می گوید این طراحی با در نظر گرفتن کیفیت آب و هوا، سطح سروصدا، گیاهان و جانوران بومی، شرایط خاک و هر جاذبه ی تاریخی و فرهنگی، از اصول LEED پیروی می کند.

اطلاعات و تصاویر بیشتر از این مرکز هم اکنون محدود است. این طرح هنوز نهایی نشده است اما انتظار می رود که این مرکز سنت جیمز پوینت (St James Point) در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۸ افتتاح گردد.

جزایر کیمن که در دریای کارائیب واقع است در ۲۴۰ کیلومتری جنوب کوبا و ۲۶۸ کیلومتری شمال غرب جامائیکا و از مستعمرات ماوراء بحار بریتانیا محسوب می شود.

مرکزی ۲۵۰ میلیون دلاری که توسط طراحان و معماران  در این ناحیه بر پا شده، ترکیبی از فضای سبز (۳۰۵ متری) و دریاچه ی مصنوعی و با پوشش کلی ۱۶ جریب (۶.۵ هکتار) از این فضا است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر