;
coinex

پیانوی سامسونگ با 100 عدد گلکسی تب S2

پیانوی سامسونگ با 100 عدد گلکسی تب S2

سامسونگ با 100 عدد گلکسی تب S2 پیانو ساخت. پیانوی عجیب و غریبی که در تصویر بالا مشاهده می کنید توسط سامسونگ برای جشن کریسمس ساخته شد. این پیانوی سامسونگ   به طور کامل متشکل از 100 عدد گلکسی تب S2 است. شرکت سامسونگ برای نمایش کریسمس با مضمون انیمیشنی تمام کلید های یک پیانو واقعی را با استفاده از کنار هم قرار دادن 100 عدد گلکسی تب S2 شبیه سازی کرده است.
سامسونگ برای اثبات اینکه این پیانو واقعا کار می کند، از پیانیست معروف، Myleene Klass دعوت کرد تا در فروشگاه Spitalfields لندن، با این پیانو بنوازد. این نوازنده می گوید که”هیچ چیز برای من شادی بخش تر از این نبود که با دو دختر خود در کنار این پیانو قرار بگیرم و بنوازم” ، “پیانو گلکسی تب S2 سامسونگ واقعا حس متفاوتی برای من ایجاد کرد.”
حال اگر قیمت یک تبلت گلکسی تب S2 را 400 دلار در نظر بگیریم، این پیانو حداقل 40،000 دلار است که با بهترین پیانو واقعی که می توانید در بازار پیدا کنید، معادل است. این یکی از گران ترین روش های تبلیغاتی کریسمس است. سامسونگ در نظر دارد برای فروش گلکسی تب S2 در کریسمس تبلیعات کند. ایده ی ی این شرکت در ساخت پیانو با استفاده از این تبلت و نواختن آن توسط یک نوازنده مشهور، تبلیغ خلاقانه ای برای کریسمس امسال محسوب می شود. اگر توجه شما به این تبلت سامسونگ جلب شده است، باید بگوییم، این یک تبلت 9.7 اینچی با صفحه نمایش سوپر امولد با روزولوشن 2048 در 1536 پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای، رم 3 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی است.

.

.

منبع: interestingengineering


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر