;
coinex

نسخه زمستانی گلکسی نوت 5 فقط برای کره ای ها

سامسونگ نسخه ی 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5 را تنها در کره ی جنوبی عرضه می کند.
سامسونگ نسخه ی 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5 را تنها در کره ی جنوبی عرضه می کند.
نسخه ی وینتر (Winter) سامسونگ گلکسی نوت 5 با 128 گیگابایت حافظه ی داخلی معرفی شد. این گوشی با قیمت 843 دلار و در رنگ های طلایی پلاتینی و نقره ای تیتانیومی، تنها در کره ی جنوبی به فروش می رسد.
نسخه ی اصلی این فبلت 64 گیگابایت است. این محدودیت در حافظه و عدم قابلیت نصب کارت میکرو اس دی، نتوانست رضایت مشتریان را کسب کند. بنابراین می توان گفت هدف اصلی سامسونگ از ارائه ی نسخه ی 128 گیگابایتی جلب رضایت مشتریان بوده است.
نوت 5 جدید با نمایشگر 5.7 اینچ و مخصوص آن کاربری بهتری نسبت به اپل آیفون 6s دارد (این گوشی با نمایشگر 5.5 اینچ و 128 گیگابایت در بازارهای جهانی موجود است). گلکسی نوت 5 وینتر به دست کاربران سایر کشورها خواهد رسید، شاید سامسونگ بتواند با این کار رضایت مشتریان خارجی را نیز جلب کند.
افزایش حجم حافظه ی داخلی برای عملکرد بهتر چند اپلیکیشن به طور همزمان اهمیت دارد. علاوه بر این برخی از افراد صدها یا شاید هزاران عکس و فیلم را در گوشی های خود ذخیره می کنند. البته همیشه می توان آنها را در حافظه ی کلود ذخیره کرد، اما دسترسی به آنها با اتصال Wi-Fi و یا دسترسی سلولار امکان پذیر است؛ که در صورت استفاده از داده تلفن همراهتان، باید حواستان به هزینه آن نیز باشد.
سامسونگ هنوز احتمال و زمان عرضه ی گلکسی نوت 5 وینتر در کشورهای دیگر را اعلام نکرده است.
سامسونگ با فروش گوشی های خود، محصولات جانبی جالبی را به صورت رایگان عرضه می کند. در صورت خرید گلکسی نوت 5، شارژرهای وایرلس و در صورت خرید گلکسی S6 و گلکسی S6 اج پلاس، هدست واقعیت مجازی گیر (Gear VR) را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر