;
coinex

تورادو ان – لارگو ، نسخه تیونینگ لامبورگینی هوراکان

این ماشین که نام تورادو ان – لارگو (Torado N-Largo) را برای خود برگزیده است، به لطف یک موتور V10 سوپرشارژر 5.2 لیتری، 848 اسب بخار قدرت دارد.

اگر شما یکی از افرادی هستید که فکر می کنید طراحی لامبورگینی هوراکان زیاد جلب توجه نمی کند شاید دوست داشته باشید که تیونینگ جدید شرکت نوویتک آلمان که بر روی این ماشین انجام گرفته است را ببینید. این ماشین که نام تورادو ان – لارگو (Torado N-Largo) را برای خود برگزیده است، به لطف یک موتور V10 سوپرشارژر 5.2 لیتری، 848 اسب بخار قدرت دارد.

این قدرت، 246 اسب بخار بیشتر از هوراکان استاندارد و 81 اسب بخار بیشتر از فراری مدل F12tdf است و گشتاور عظیم 960 نیوتن متر را تولید می کند؛ هر چند که هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است.

طراحان برای کمک به ایستادگی بیشتر، حتی بیشتر از هوراکان استاندارد، بدنه ماشین تورادو ان – لارگو را 12 سانتیمتر عریض تر کرده اند و رینگ های آن را از آلیاژ سفارشی ساخته اند. جلو و کناره های این ماشین با فیبر کربنی تا نزدیکی زمین کشیده شده و یک اگزوز با کارایی بالا برای آن در نظر گرفته شده است .

خریداران می توانند هر نوع موادی را برای بخش های داخلی آن سفارش دهند. یکی از مواردی که تا کنون مشخص نشده، قیمت این خودرو است اما یک چیز کاملا واضح است؛ مسلما قیمت این خودرو بیشتر از هوراکان استاندارد است که با برچسب قیمت 182,000 پوند (حدود 820,000,000 تومان) به بازار عرضه شد.

در زیر تعدادی از تصاویر این خودرو را ببینید و لذت ببرید. (با کلیک روی عکس ها، سایز واقعی آن ها را مشاهده کنید)

این قدرت 246 اسب بخار بیشتر از هوراکان استاندارد و 81 اسب بخار بیشتر از فراری مدل F12tdf است و گشتاور عظیم 960 نیوتن متر را تولید می کند. هر چند که هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است.

.

.

منبع: autoexpress


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر