;
coinex

کد وضعیت خطای وب در زمان سانسور

کد وضعیت خطای وب در زمان سانسور

هنگام مرور وب، چندین کد وضعیت وب سایت وجود دارد که ممکن است شما با آن مواجه شوید. برخی از کدهای وضعیت معروف هستند. به عنوان مثال خطای 503 به این معنی است که سرویس مورد نظر در دسترس نیست، در واقع این خطا هنگامی رخ خواهد داد که سرور سایت مربوطه، در آن لحظه خاص قابل دسترس نباشد. خطای معروف 404 زمانی مشاهده می شود که صفحه را نتوان یافت (ممکن است حذف یا منتقل شده باشد)، خطای 403 به این معنی است که دسترسی به سایت مورد نظر ممنوع است. این خطا معمولا زمانی مشاهده می شود که مدیر یک وب سایت نمایش داده کل وب سایت و یا یک صفحه خاص را برای دید عموم و یا کاربران غیر مجاز، مسدود کرده باشد.

یک کد وضعیت وب سایت جدید وجود دارد که در قالب خطای 451 است. آیا تا کنون با این کد مواجه شده اید؟ فکر می کنید معنی آن چیست؟ این کد خطا به این معنی است که وب سایت مورد نظر سانسور شده است.
معنی دیگری که خطای 451 می تواند داشته باشد، این است که موانع قانونی از بارگذاری صفحه جلوگیری می کنند. به عنوان مثال، اگر طرح دعوی در دادگاه شکل گرفته باشد، این خطا در شروع بارگذاری نمایش داده می شود. بنابراین اگر شما با چنین کدی مواجه شدید، می توانید آن را اینگونه تفسیر کنید که چیزی وجود دارد که کسی نمی خواهند شما آن را ببینید. به نظر می رسد که خطای 451 شبیه به خطای 403 است، اما خطای 403 بدان معنی است که اعتبار شما مجاز نیست، که با اینکه کل یک وب سایت و یا یک صفحه خاص با سانسور مسدود شده باشد، متفاوت است.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر