;
coinex

گوشی رده میانی اندرویدی بلک بری برای سال 2016

گوشی رده میانی اندرویدی بلک بری برای سال 2016

بلک بری قصد دارد برای سال 2016 یک گوشی رده میانی ارائه دهد. پذیرش بلک بری پریو تا حد زیادی مثبت بوده است، البته فروش آن به طور کامل مثبت نیست، اما به هر حال  با عرضه ی این مدل، دوباره توجهات به این شرکت کانادایی جلب شده و سوال های زیادی در مورد روندی که در پیش گرفته است، وجود دارد. گذشته از سوال هایی در مورد اینکه آیا پریو جانشینی دارد، در مورد این سوال می شود که گوشی بعدی بلک بری چیست؟ به گفته مدیر عامل این شرکت، جان چن، بلک بری ایده ساخت یکی دیگر از گوشی های هوشمند اندرویدی را در سر می پروراند، اما اگر و تنها اگر پریو در چند ماه آینده به خوبی در بازار به فروش برسد، این ایده عملی می شود.
کسب پذیرش مثبت، دقیقا به معنای فروش بالا نیست، تا کنون این اتفاق برای شرکت اچ تی سی هم رخ داده است که با وجود استقبال از برخی گوشی هایش، فروش آنها در بازار مطلوب نبوده است. اگر خوش بینانه به رویکرد بلک بری نگاه کنیم، احتمالا یک جانشین برای پریو عرضه شود.
چن می گوید که تمرکز آنها بر روی تولید یک گوشی رده بالاست ولی تمایل بیشتر به سمت تولید یک گوشی رده میانی است. گوشی رده بالای بلک بری پریو با قیمت 700 دلار در بازار عرضه شده است. گمانه زنی هایی وجود دارد که گوشی بعدی اندرویدی بلک بری ممکن است مانند طراحی گذشته ی این برند، دارای یک صفحه کلید QWERTY به جای کیبورد کشویی که در پریو دیدیم، باشد.
سوالات زیادی با این گفته ها مطرح می شود، مثلا اینکه آیا این استراتژی به صرفه است که بلک بری طراحی پریو را عوض کند؟یا اینکه این شرکت باید به داشتن پلت فرم اندرویدی ادامه دهد یا بهتر است از سیستم عامل خود بلک بری استفاده کند؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

 منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر