;
coinex

رونمایی از گوشی جیونی ماراتن ام۵ پلاس با باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی

جیونی ماراتن ام۵ پلاس. جیونی ماراتن ام۵ پلاس (Gionee Marathon M5 Plus) به طور رسمی در چین رونمایی می شود.

جیونی ماراتن ام۵ پلاس (Gionee Marathon M5 Plus) به طور رسمی در چین رونمایی می شود. این فبلت یک صفحه نمایش ۶ اینچی آمولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به نمایش می گذارد و از یک آرک گلس 2D بهره می برد. از ویژگی های داخلی این دستگاه می توان به پردازنده ی مدیاتک ۶۷۵۳ که دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mail-T720 است، اشاره کرد. ۳ گیگابایت رم به همراه حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی در این گوشی به کار رفته است. برای آن دسته از افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند، یک اسلات میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی این دستگاه، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد که تنها در ۰.۱ ثانیه فوکوس کنید. در حقیقت این قابلیت، امکان فوکوس سریع تر و تشخیص بهتر بر روی اشیاء موجود در تصویر را فراهم می سازد و در نهایت منجر به عملکرد بهتر دوربین در محیط های کم نور می گردد. دوربین جلوی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و مدیریت ویدئوچت مناسب است. باتری این فبلت جیونی ماراتن ام۵، ۵۰۲۰ میای آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است و با تراشه های دوگانه ی قابل شارژ و با تنها ۶۰ دقیقه شارژ این گوشی، می توانید آن را به مدت یک روز کامل به منظور استفاده ی دائم داشته باشید.

این ماراتن ام۵ پلاس از اتصالات 4G LTE، تری جی، وای فای، بلوتوث ۴، جی پی اس، یو اس بی OTG و یو اس بی نوع C پشتیبانی می کند. در کلید اصلی (هوم) این گوشی اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است و بدنه ی با روکش فلزی آن دارای ضخامت ۸.۴ میلی متری است. این دستگاه برای روز کریسمس به فروش می رسد و قیمت معادل آن ۳۸۵ دلار است. اگر علاقمند به تهیه ی این گوشی از فروشگاه آنلاین جیونی هستید، می توانید اینجا کلیک کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر