;
coinex

طرح معاوضه گوشی می 2 اس شیائومی با می 4 سی

طرح معاوضه گوشی می 2 اس شیائومی با می 4 سی

شیائومی به زودی امکانی را برای دارندگان می 2 اس فراهم خواهد کرد که می توانند با پرداخت مبلغی، گوشی خود را با می 4 سی معاوضه کنند.

گوشی شیائومی می 2 اس در آوریل سال 2013 عرضه شد. تیزری که امروز توسط رئیس شرکت شیائومی بر روی Webio منتشر شد، بیان گر این بود که صاحبان گوشی این فرصت را دارند تا گوشی خود را با Mi 4C معاوضه کنند. در این تیزر فرمول ” Mi 2S + ? = Mi 4c ” مطرح شده است.

علامت سوالی که در این فرمول آمده است نشان گر مبلغی است که دارندگان می 2 اس باید بپردازند تا گوشی قدیمی خود را با Mi 4c معاوضه کنند. البته هنوز مشخص نیست که این مبلغ چقدر خواهد بود، اما به زودی شیائومی آن را اعلام خواهد کرد.

گوشی شیائومی می 2 اس دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و رزولوشن 720 در 1280 بوده و با تراکم پیکسلی 342 پیکسل بر اینچ کار می کند. قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 600 و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.7 گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 320، صورت می گیرد. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت قابل توسعه از مشخصه های حافظه ای این گوشی هستند. ظرفیت باتری می 2 اس 2000 میلی آمپر ساعتی بوده و گوشی با سیستم عامل اندروید 4.1 کار می کند.  دوربین های پشت و جلوی گوشی به ترتیب 8 و 2 مگاپیکسلی هستند.

اما گوشی Mi 4c دارای صفحه نمایش 5 اینچی بوده و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. این گوشی با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ کار می کند. Mi 4c به تراشه ی اسنپدراگون 808 مجهز بوده که دارای پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 418 است. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل  توسعه از مشخصه های حافظه ای گوشی هستند. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین 5 مگاپیکسلی به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت در جلوی آن تعبیه شده است. ظرفیت باتری گوشی 3080 میلی آمپر ساعتی است و اندروید 5.1 لالی پاپ بر روی آن اجرا می شود.

به زودی جزئیات بیشتری راجع به این معاوضه منتشر می شود و مشخص خواهد شد که علاقه مندان به انجام این کار چگونه و با چه مبلغی می توانند گوشی سطح بالاتری از شیائومی را در دست داشته باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر