;
coinex

معرفی تبلت G Pad ll 8.3 ال جی

ال جی به تازگی تبلت جدید خود با نام G Pad ll 8.3 را در کره ی جنوبی معرفی کرد

ال جی به تازگی تبلت جدید خود با نام G Pad ll 8.3 را در کره ی جنوبی معرفی کرد.

ال جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی هوشمند در جهان است که در سال جاری تعدادی محصول جدید را روانه ی بازار کرده است. در حالی که سال جاری میلادی رو به پایان است این شرکت تصمیم گرفته تا تبلت جدید خود را پیش از شروع سال 2016 عرضه کند. همان طور که می دانید ال جی در ماه سپتامبر و در IFA تبلت های G Pad ll 10.1 و G Pad ll 8.0 LTE را به معرض نمایش گذاشت. حالا این شرکت تبلت دیگری از سری G را با نام G Pad ll 8.3 LTE را معرفی کرد.

این تبلت به تازگی در کره ی جنوبی معرفی شد. همان طور که از نام این محصول مشخص است، این دستگاه دارای صفحه نمایش 8.3 اینچی بوده و رزولوشن 1200 در 1920 را ارائه می دهد. تامین قدرت پردازشی این تبلت توسط چیپ ست اسنپدراگون 615 و پردازنده ی 8 هسته ای 64 بیتی با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 405، صورت می گیرد. رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی قابل توسعه از ویژگی های حافظه ای این تبلت هستند. دوربین اصلی تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل خواهد داشت. باتری آن نیز 4800 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و همچنین تبلت از فناوری 4G LTE پشتیبانی می کند.

همان طور که در عکس بالا مشخص است G Pad 8.3 به همراه یک قلم ارائه خواهد شد. سیستم عامل پیش نصب بر روی آن اندروید 5.1 لالی پاپ است که واسط کاربری مخصوص ال جی بر روی آن اجرا می شود. همچنین برنامه های مایکروسافت آفیس به صورت پیش نصب بر روی آن وجود دارند. تبلت G Pad 8.3  دارای ابعاد 216.8* 126.5 * 8.8 میلی متری بوده و وزن آن نیز 366 گرم خواهد بود. گفته می شود که  این تبلت تنها در رنگ قهوه ای و در تاریخ 23 دسامبر در کره ی جنوبی عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی راجع به حدود قیمتی آن وجود ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر