;
coinex

اندروید 6.0 مارشمالو برای گلکسی S3 سامسونگ

اندروید 6.0 مارشمالو برای گلکسی S3 سامسونگ

گوشی گلکسی S3 سامسونگ اندروید 6.0 مارشمالو رت به لطف به روز رسانی سیانوژن مد 13 دریافت کرد.
توسعه دهندگان شخص ثالث این گوشی قدیمی سامسونگ را فراموش نکرده اند. نکته جالب این است که سیستم عامل گلکسی S3 برای اولین بار قبل از جانشینانش، به روز رسانی شد. هر چند از طریق ابزارهای رسمی اتفاق نیفتاده است.
در سال 2012، گلکسی S3 یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند بوده است که سامسونگ حدود 50 میلیون واحد از این گوشی را در سال اول راه اندازی آن فروخته است.
در آن زمان، مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند بدون شک بی نظیر بوده است. گلکسی S3 شامل صفحه نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن 720 × 1280 پیکسل و تراکم پیکسل 306 پیکسل در اینچ، پردازنده چهار هسته ای اگزینوس 4412 با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز، رم 1 گیگابایتی همراه با 16، 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، باتری 2،100 میلی آمپرساعتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو ی 1.9 مگاپیکسلی است.
این گوشی با سیستم عامل از پیش نصب شده ی اندروید 4.0 ساندویچ بستنی عرضه شد و پس از آن به اندروید آب‌نبات ژله‌ای ارتقا یافت. متاسفانه، به روز رسانی متوقف شد، که حتی سیانوژن مد 12 مبتنی بر لالی پاپ، تنها برای مدل های خاص آن عرضه شد.
اما با تحولات اخیر، این جریان برای گوشی گلکسی S3 ساموسنگ دگرگون شد، سیانوژن مد 13 که مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو است، این به روز رسانی را برای گلکسی S3 به ارمغان آورد.
بدیهی است که این گوشی در مقایسه با مشخصات استاندارد امروز منسوخ شده است، با این حال، بسیاری از مردم هنوز هم به آن علاقه مندند.
این خبر برای صاحبان گلکسی S3 خوب است، اما توجه داشته باشید که این نسخه، سیانوژن شبانه است و این به این معنی است که این احتمالا ناپایدار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

 منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر