;
coinex

آپدیت برنامه ی SideSync و سازگاری آن با اندروید 6

آپدیت برنامه ی SideSync و سازگاری آن با اندروید 6

همان طور که می دانید تنها 0.5 درصد گوشی های جهان در حال حاضر اندروید 6 مارشمالو را اجرا می کنند. بسیاری از کاربران اندروید در سرتاسر جهان بی صبرانه منتظر عرضه ی اندروید 6 برای گوشی های خود هستند. سامسونگ یکی از شرکت هایی است که به سختی در حال کار کردن برای عرضه ی آخرین نسخه ی سیستم عامل گوگل برای گوشی های خود است. این شرکت به تازگی آپدیتی را برای برنامه ی SideSync خود منتشر کرد که به آن پشتیبانی از اندروید 6 مارشمالو اضافه شده است. این آپدیت می تواند خبری خوشحال کننده برای دارندگان گوشی های سامسونگ باشد چرا که نوید عرضه ی اندروید 6 برای این گوشی ها را در آینده ای نزدیک می دهد.

سامسونگ هنوز خبر رسمی راجع به تاریخ انتشار این آپدیت اعلام نکرده اما  بعید به نظر می رسد که  تا قبل از عرضه ی اندورید 6 برای گوشی هایش، آپدیت این برنامه را در اختیار کاربران قرار دهد، چرا که بعضی از ویژگی های اضافه شده در این برنامه فقط بر روی اندروید 6 کار خواهند کرد. ویژگی ها ی اضافه شده به این برنامه شامل ارتقا ی واسط کاربری، رفع مشکلات نوتیفیکیشن ها و توانایی ذخیره ی فایل ها در مسیر دلخواه کاربران است.

SideSync برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد تا گوشی های هوشمند خود و کامپیوتر هایشان را همگام سازی کنند و به مبادله ی محتوا بین این دو دستگاه بپردازند. همچنین از طریق این برنامه می توان ماوس و صفحه کلید را بین دو دستگاه به اشتراک گذاشت.

این برنامه در سال 2013 عرضه شد و با آپدیت ها و تغییراتی که به تدریج در آن اعمال شد به یکی از ابزار های مفید و ضروری برای کاربران سامسونگ تبدیل شده است.

شما می توانید این برنامه را از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر