;
coinex

بروزرسانی نسل دوم موتورولا موتو ایکس به اندروید ۶ مارشمالو

نسل دوم موتورولا موتو ایکس. بروزرسانی نسل دوم موتورولا موتو ایکس به اندروید ۶ مارشمالو

نسخه ی آنلاک از نسل دوم گوشی موتورولا موتو ایکس (Motorola Moto X) در تدارک برای دریافت بروزرسانی اندروید ۶ است.

این بروزرسانی حجمی معادل ۸۸۴ مگابایت دارد و در ایالات متحده، کانادا، برزیل، هند و انگلستان عرضه می شود. این بروزرسانی مارشمالو، ویژگی گوگل آن تپ (Google On Tap) را اضافه می کند که قابلیت جستجوی متنی را برای کاربر فراهم می کند.

از دیگر قابلیت هایی که با اندروید ۶ مارشمالو می آید می توان به مجوز برنامه ی جدید (new app permission) اشاره کرد که با این قابلیت می توانید مجوز لازم برای دسترسی به اپلیکیشن نه تنها در زمان نصب بلکه در زمان اجرا را هم داشته باشید. Doze قابلیت دیگری است که منجر به مصرف کمتر باتری دستگاه می گردد. به این صورت که زمانی که از گوشی استفاده نمی کنید، آن را به حالت خواب (اسلیپ) قرار می دهد و این امکان را فراهم می کند که زمان آماده به کار (استند بای) به شدت افزایش یابد و همین هم منجر به بهبود عمر باتری می گردد. کنترل صوتی جدید (new volume controls) هم بخش دیگری از این بروزرسانی است.

زمانی که اندروید ۶ ارسال می شود، همه در یک زمان نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند و برای هرشخص نوتیفیکیشن آن می آید ولی اگر می خواهید سریعا به آن دسترسی داشته باشید می توانید به Settings > About Phone> System updates بروید. برای دریافت این بروزرسانی و قبل از شروع فرایند بروزرسانی باید از اتصال به وای فای و همچنین شارژ باتری حداقل ۵۰ درصدی گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر