;
coinex

خواست ورایزون برای راه اندازی شبکه 5G

اپراتور ورایزون قصد دارد که پیاده سازی تکنولوژی 5G را آغاز کند.  شبکه های 5G ممکن است به نظر نرسد که در نقطه ای قرار گرفته که می توان از آن برای مصارف عمومی بهره برد. اما واقعیت داشتن یک شبکه 5G که با سرعتی دیوانه وار بتواند دیتا ها را منتقل کند، نزدیک تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. یکی از شرکت هایی که بر روی شبکه 5G کار می کند، اپراتور بیسیم ورایزون است که در حال حاضر اعلام کرده به دنبال تنظیم کردن شبکه های 5G برای عرضه به مشتریان خود می باشد و این به زودی زود اتفاق خواهد افتاد.

اپراتور ورایزون قصد دارد که پیاده سازی تکنولوژی 5G را آغاز کند.

شبکه های 5G ممکن است به نظر نرسد که در نقطه ای قرار گرفته که می توان از آن برای مصارف عمومی بهره برد. اما واقعیت داشتن یک شبکه 5G که با سرعتی دیوانه وار بتواند دیتا ها را منتقل کند، نزدیک تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. یکی از شرکت هایی که بر روی شبکه 5G کار می کند، اپراتور بیسیم ورایزون است که در حال حاضر اعلام کرده به دنبال تنظیم کردن شبکه های 5G برای عرضه به مشتریان خود می باشد و این به زودی زود اتفاق خواهد افتاد.

علاوه بر استفاده از طیف باند بالاتر از 24 گیگا هرتز، رئیس اجرایی و معاون ورایزون در گفتگویی با مک آدام، منافع خود را در استقرار LTE-U و ارائه آن به مشتریان خود دانستند که مک آدام در یادداشت های خود از آن با عنوان ” تجربه پهنای باند بهتر” یاد کرده است. در حالی که ورایزون به شدت مشتاق است که استقرار باند های 5G را آغاز کند اما به نظر می رسد در این صنعت کس دیگری با او هم عقیده نباشد. مثل اپراتور AT&T که بر این باور است، صحبت راجع به پیاده سازی شبکه های 5G در این زمان بیهوده و طرحی نپخته است.

ورایزون برای راه اندازی شبکه 5G بسیار مطمئن است. به طوری که حتی تست های اولیه تجاری آن می تواند در اوایل ژانویه اتفاق بیفتد. در حالی که، دانستن این مطلب که آیا واقعا ورایزون قادر خواهد بود تکنولوژی  5G را ارائه کند، غیر ممکن است، این اپراتور معتقد است که می تواند سرعت 1 گیگا بیت بر ثانیه را به مشتریان تلفن همراه خود ارائه کند که بسیار سریعتر از چیزی است که شبکه LTE ورایزون در حال حاضر به مشتریان خود ارائه می دهد.

بنا به گزارش های رسیده ورایزون برای آزمایش شبکه 5G با شرکت های متعددی از جمله نوکیا، سامسونگ، اریکسون، کوالکام و اینتل مشغول کار است. اشتیاق ورایزون برای پیاده سازی شبکه 5G نشان از تعهد و علاقه این شرکت برای در اختیار گرفتن آینده شبکه های بی سیم دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines 


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر