;
coinex

عرضه ی گوشی لنوو K4 Note

لنوو در تاریخ 5 ژانویه گوشی جدید خود را با نام K4 Note، در هند عرضه خواهد کرد

لنوو در تاریخ 5 ژانویه گوشی جدید خود را با نام K4 Note، در هند عرضه خواهد کرد.

لنوو تا کنون در عرضه ی گوشی های هوشمند با چراغ خاموش حرکت کرده است. انتظار می رفت که این شرکت برای حضور در CES در ماه آینده سخت افزار جدیدی را آماده ی معرفی کند، اما شرکت حالا قصد دارد تا گوشی دیگری از سری K Note خود را عرضه کند. لنوو اخیراً تیزر هایی را منتشر کرد که همه ی آنها به معرفی گوشی K4 Note اشاره داشتند. از این گوشی به عنوان جانشین گوشی K3 Note که در ماه مارس عرضه شده بود، یاد می شود.

سری گوشی های “K Note” شرکت در واقع جزو گوشی های میان رده  به شمار می آیند، اما  در مجموع مدل های جدید، گوشی های سطح بالاتری نسبت به ورژن های قبلی هستند. لنوو قبلاً اعلام کرده بود که گوشی K4 Note در ژانویه عرضه خواهد شد و امروز تیزر دیگری را منتشر کرد و در آن تایید کرد که این گوشی در تاریخ 5 ژانویه و در هند عرضه خواهد شد.

عکس های تبلیغاتی اولیه لنوو نشان می دادند که گوشی دارای بدنه ی فلزی خواهد بود و یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه شده است. این شرکت در اقدامی جالب طی نظرسنجی از کاربران پرسیده بوده که چه میزان رم نیاز دارند. 99 درصد کاربران تقاضای رم 3 گیگابایتی کرده بودند و به نظر این میزان رم برای گوشی در نظر گرفته خواهد شد. متاسفانه اطلاعات بیشتری راجع به گوشی وجود ندارد، اما احتمالاً لنوو به زودی اطلاعات بیشتری را راجع به این گوشی به اشتراک خواهد گذاشت.

گوشی K3 Note لنوو یکی از موفق ترین گوشی های لنوو تا به امروز بوده است. این گوشی فروش موفقی داشته و لنوو در یک ماه اخیر توانست بیش از یک میلیون نسخه از آن را در هند به فروش برساند. شرکت امیدوار است تا گوشی جدیدش بتواند روند خوب K3 Note را حفظ کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر