;
coinex

برنامه ی Viber Wink ابزاری برای تبادل پیام ها تنها برای چند ثانیه

برنامه ی Viber Wink ابزاری برای تبادل پیام ها تنها برای چند ثانیه

وایبر برنامه جدیدی با نام “Viber Wink” را عرضه کرد که در آن می توان عکس ها و ویدیو ها را برای چند ثانیه با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

سرویس های پیام رسان زیادی برای پلتفرم اندروید وجود دارند. وایبر یکی از محبوب ترین این پیام رسان ها است که تا چندی پیش نیز در کشور ما کاربران زیادی از آن استفاده می کردند. با توجه به رقابت سنگین این پیام رسان با سرویس هایی نظیر تلگرام، واتس آپ و غیره شرکت در تلاش است تا زمینه های فعالیت خود را گسترش دهد. در این راستا این شرکت برنامه ی دیگری را منتشر کرده که آن را رقیب سختی برای SnapChat می توان تلقی کرد.

نام این برنامه ی جدید وایبر “Viber Wink” است و در حال حاضر برای دانلود بر روی گوگل پلی قرار دارد . عملکرد برنامه به این گونه است که شما عکس ها و ویدیو های تا سقف 10 ثانیه را تنها برای چند ثانیه با دیگران به اشتراک می گذارید. شما می توانید انتخاب کنید که این عکس ها و ویدیو های به اشتراک گذاشته شده برای 1، 3، 7 و 10 ثانیه برای مخاطبانتان به نمایش درآیند. بعد از پایان این مدت، محتوی به اشتراک گذاشته شده ناپدید خواهند شد و دیگر اثری از آن باقی نخواهد ماند. شما می توانید فایل ها را بدون محدودیت زمانی نیز ارسال کنید، که البته انجام این کار در نسخه ی اصلی وایبر امکانپذیر است.

Viber Wink طراحی مشابه ای با نسخه ی اصلی وایبر دارد و توسعه دهندگان در واسط کاربری آن از رنگ های سفید و بنفش استفاده کرده اند. شما می توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر