;
coinex

تبلت ایسوس زن پد S ؛ اکنون تبلتی مقرون به صرفه

ایسوس، زن پد S را با قیمت مقرون به صرفه ای ارائه کرد.  این تبلت 8 اینچی هم اکنون در آمازون با 50 دلار تخفیف برای تعطیلات، به قیمت 249 دلار (حدود 915,000 تومان) به فروش می رسد.

ایسوس، زن پد S را با قیمت مقرون به صرفه ای ارائه کرد.

این تبلت 8 اینچی هم اکنون در آمازون با 50 دلار تخفیف برای تعطیلات، به قیمت 249 دلار (حدود 915,000 تومان) به فروش می رسد.

ایسوس برای جلب رضایت مشتریانش، یک تبلت زیبا و در نهایت قدرت چند وظیفه ای طراحی کرده است. بارز ترین ویژگی های آن، داشتن یک روکش آلومینیومی براق، طراحی شیک، قیمت مقرون به صرفه و ساخت سبک وزن آن است.

تبلت ایسوس زن پد S در ماه آگوست منتشر شد، یک نمایشگر IPS، اینچی 8 با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل دارد که توسط کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می شود. کمپانی ایسوس همچنین، این تبلت را به تکنولوژی + True2Life خودش مجهز کرده است.

زن پد S، از یک پردازنده 64 بیت چهار هسته ای اینتل اتم Z3580  با سرعت کلاک 2.3 گیگا هرتز قدرت می گیرد. 4 گیگا بایت رم در کنار 64 گیگا بایت حافظه داخلی، بخش ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو برای این تبلت طراحی شده است. برای حالت عکاسی در نور کم، این دستگاه مدرن با استفاده از تکنولوژی ادغام پیکسلی، عکس هایی تا 400 برابر روشن تر در شب می گیرد و یا در صحنه های کم نور بدون نیاز به فلاش عکسبرداری می کند. در سایت آمازون در تعریف از دوربین آن این گونه آمده است،” دوربین پیکسل مستر تبلت زن پد S  با بهترین تکنولوژی که ترکیبی از نرم افزار و طراحی نوری است، تصاویر باورنکردنی را ارائه می دهد.”

نکته برجسته دیگری که در ایسوس زن پد S به چشم می خورد، باتری غیر قابل تعویض لیتیم-پلیمر آن است که با یک شارژ کامل تا 8 ساعت زمان مکالمه را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به سنسور هایی مانند قطب نما و شتاب سنج، پورت USB نوع C، درگاه میگرو اس دی برای ارتقاء حافظه تا 128 گیگا بایت و سیستم عامل اندروید 5.0 لالی پاپ اشاره کرد.

به غیر از کاهش قیمت، خریداران می توانند از 100 گیگا بایت فضای ذخیره سازی گوگل درایو، به صورت رایگان استفاده کنند. آمازون می گوید که این فضای ذخیره سازی رایگان، برای حداقل دو سال در دسترس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر