;
coinex

زمان عرضه ی نکسوس 7 مشخص شد

زمان عرضه ی نکسوس 7 مشخص شد
شایعات پیرامون تبلت نکسوس 7 گوگل بسیار زیاد است، اما طبق آخرین اخبار، شرکت هوآوی آنها را تولید و در ماه مه (فروردین) 2016 عرضه می کند.
به گزارش TechTimes، شرکت هوآوی در تولید نکسوس 6P موفق بوده و به همین دلیل، بار دیگر برای تولید نکسوس 7 انتخاب شده است. Christian Today گزارش می کند، که نکسوس 7 در دست تولید است و در ماه مه سال آینده معرفی خواهد شد. به نظر می رسد گوگل از انتخاب هوآوی برای تولید گوشی نامبرده راضی باشد.
در این بین، برخی شایعات مدعی هستند که گوگل قصد دارد نکسوس 7 مدل 2016 را در رویداد سالانه ی خود با نام Google I/O که در ماه مه یا ژوئن (فروردین با اردیبهشت) برگزار می شود، معرفی کند. با اینحال، هیچ کدام از این شایعات مورد تایید گوگل نبوده و هنوز برنامه ی رسمی خود را اعلام نکرده است.
بر خی معتقدند که ویژگی های نکسوس 7 مشابه هیبرید پیکسل C ، که اخیرا توسط گوگل عرضه شد، خواهد بود. احتمالا سیستم عامل این تبلت، اندروید مارشمالو خواهد بود. به علاوه هوآوی قصد دارد پردازشگر تولیدی خود یعنی کیرین 950 را در این دستگاه قرار دهد. حداقل رم در نظر گرفته شده برای نکسوس جدید، 2 گیگابایت است. اما بنا بر برخی شایعات، پردازشگر هیبرید پیکسل C، یعنی Nvidia Tegra X1 در این دستگاه استفاده می شود.
طی اخباری که از Realty Today منتشر شد، گوگل احتمالا به جای پردازنده ی هوآوی به نام کیرین 950 و Nvidia Tegra، از اسنپ دراگون 820 SoC استفاده می کند.
بدنه ی نکسوس 7 گوگل پلاستیکی خواهد بود. احتمال می رود افراد محدودی با برنامه ی گوگل و Asus مبنی بر عرضه ی این تبلت مخالفت کنند. به هر حال باید منتظر اتفاقات بعدی باشیم. اینکه نکسوس 7 در چه محدوده ی قیمتی عرضه می شود، در سال 2016 مشخص خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ibtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر