;
coinex

شکایت جدید علیه اپل

قاضی لوسی کوه، که قبلا قضاوت نقض قوانین ثبت اختراع توسط اپل و سامسونگ را بر عهده داشت، بار دیگر با وکلای اپل روبرو شد.
ایا اپل از ارسال SMS به کاربران اندروید جلوگیری می کند؟
قاضی لوسی کوه، که قبلا قضاوت نقض قوانین ثبت اختراع توسط اپل و سامسونگ را بر عهده داشت، بار دیگر با وکلای اپل روبرو شد. اما این بار طرح دعوی علیه شرکت اپل را رد کرد. شکایت به عمل آمده از اپل از این قرار است که برخی معتقد اند، SMSهای ارسال شده از طرف کاربران iOS به دست کاربران اندروید نمی رسد و دسترسی به گیرنده های مورد نظر آنها را با اخلال مواجه کرده است.
قاضی کوه قبلا به دلیل عدم محتوای طرح دعوی، رای را علیه شاکیان صادر کرده بود. شاکیان این پرونده مدعی شدند که در سال 2012، مجبور به ترک محیط iOS شده و اندروید را جایگزین آن کردند. دلیل این امر اختلالات شبکه ی ارسال SMS بوده است، پیام های ارسال شده از طرف کاربران آیفون هرگز به دست کاربران اندروید نرسیده است. در آن زمان iMessege را به یک سیاه چاله تشبیه کردند. اپل در نوامبر 2014 برای این مشکل راه حلی پیشنهاد کرد. این شرکت زمانی عکس العمل نشان داد که بسیاری از کاربران از آیفون به اندروید تغییر کاربری دادند. حتی برخی مجبور شدند برای دریافت SMS از کاربران iOS، دوباره از آیفون استفاده کنند؛ اعتقاد برخی بر این است که دلیل عکس العمل دیر هنگام اپل همین بوده است.
اپل متوجه شد که تا قبل از اعلام دعوی، از هر سه نفر شاکی این پرونده، دو نفر از آنها از آیفون استفاده می کردند، بنابراین از قاضی کوه خواست که طرح دعوی را مردود اعلام کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر