;
coinex

عرضه ی اندروید 6 برای Shield Tablet K1 انویدیا

عرضه ی اندروید 6 برای Shield Tablet K1 انویدیا

انویدیا پروسه یآپدیت اندروید 6 مارشمالو برای تبلت Shield Tablet K1 را آغاز کرده است. این تبلت بازی محور جزو اولین تبلت هایی است که آخرین نسخه ی سیستم عامل گوگل را دریافت می کند.

ماه پیش زمانی که انویدیا Shield Tablet K1 را عرضه کرد، بسیاری از طرفداران بازی های موبایل واکنش مثبتی به این محصول داشتند. اما در این بین عده ای از اینکه انویدیا این تبلت را با سیستم عامل اندروید 5.1 عرضه کرده است، ناراضی بودند. در همان زمان انویدیا اعلام کرد که تا پایان سال اندروید 6 مارشمالو را برای این تبلت عرضه خواهد کرد. حالا شرکت وعده خود را عملی و این آپدیت را منتشر کرد.

انویدیا پیش نمایشی از اندروید 6 بر روی Shield Tablet K1 را به نمایش گذاشت. در این پیش نمایش مشخص شد که انویدیا در کنار ویژگی هایی مثل Now On Tap، حالت صرفه جویی در باتری با نام Doze، مدیریت بهتر برنامه و پشتیبانی از کارت حافظه که در اندروید 6 وجود دارند، قابلیت های دیگری را برای تبلت خود تدارک دیده است. یکی از این قابلیت ها برنامه ی جدید دوربین بوده و همچنین انویدیا به واسطه ی تراشه ی Tegra K1، ویژگی های جدید دیگری را به این تبلت اضافه کرده است. این آپدیت حالت بهینه تری را برای سرویس پخش بازی های انویدیا ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که آپدیت اندروید 6 برای نسخه ی اصلی Shield Tablet در اوایل سال 2016 عرضه خواهد شد. نکته ی تعجب برانگیز راجع به تبلت های انویدیا این است که نسخه ی اصلی و نسخه ی K1 تبلت Shield Tablet دارای مشخصات سخت افزار بسیار مشابه ای هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر