;
coinex

عرضه ی آزمایشی اندروید 6 برای گوشی های سامسونگ

عرضه ی آزمایشی اندروید 6 برای گوشی های سامسونگ

سامسونگ قصد دارد تا نسخه ی بتای اندروید 6 را به صورت آزمایشی در کره ی جنوبی و آمریکا عرضه کند. هدف سامسونگ از انجام این کار تست این سیستم عامل جدید بر روی تعدادی گوشی محدود و دریافت بازخورد از کاربران است. سامسونگ می خواهد تا قبل از عرضه ی گسترده ی این نسخه ی اندروید، اشکالات آن را کشف کرده و آن ها را رفع کند.

اندروید 6 احتمالاً برای شمار زیادی از گوشی های هشمند سامسونگ منتشر خواهد شد. اما بدون شک گوش های پرچمدار شرکت در سال 2015 نظیر گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5، اولین دستگاه های سامسونگ خواهند بود که آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. بنابراین جای تعجب نیست که گوشی گلکسی اس 6 و ورژن اج آن جزو اولین گوشی هایی باشند که نسخه ی بتای اندروید 6 را دریافت می کنند.

متاسفانه برنامه ی Galaxy Care برای گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در آمریکا و آن دسته از کاربرانی که گوشی هایشان متعلق به اپراتور های KT و LGU+ (بزرگترین اپراتور های کره ی جنوبی)  باشد در دسترس است. برای انجام دانلود اندروید 6 برای این گوشی ها لازم است تا کاربران ابتدا حساب کاربری سامسونگ خود را ایجاد کرده و سپس برنامه ی Galaxy Care را دانلود کنند. زمانی که فرآیند ثبت نام به پایان برسد، گوشی دانلود اندروید 6 مارشمالو بتا را آغاز خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر