;
coinex

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A9

سامسونگ گوشی گلکسی A9 را معرفی کرد.

سامسونگ گوشی گلکسی A9 را معرفی کرد. این شرکت امروز در رویداد جشن گلکسی A در چین گلکسی A9 را معرفی کرد. این گوشی رده بالاترین گوشی هوشمند در میان گوشی های گلسی سری A سامسونگ است. مشخصات این گوشی و طراحی فیزیکی آن در هفته گذشته چندین بار فاش شد.
گلکسی A9 دارای صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1080 پیکسل است، همچنین دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و ƒ / 1.9، و یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی دارد. روی این گوشی اندروید 5.1.1 لالی پاپ، اجرا می شود. A9 با یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپ دراگون 652 طراحی شده است. از نقطه نظر حافظه، این گوشی 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قابل ارتقاء با کارت حافظه microSD تا ظرفیت 128 گیگابایت، دارد.
با اینکه قطر این دستگاه فقط 7.4 میلی متر است، سامسونگ توانسته یک باتری بزرگ 4،000 میلی آمپر ساعتی در آن قرار دهد، اما این باتری غیر قابل جابجایی است. یک باتری بزرگ جای هیچ شکایتی را باقی نمی گذارد. طراحی شیشه و فلز گلکسی A9 شبیه به طراحی سامسونگ برای گوشی های گلکسی A5 و گلکسی A7 است. یک سنسور اثر انگشت نیز در دکمه فیزیکی هوم آن قرار دارد. این گوشی شبیه به دیگر دستگاه های رده بالای سامسونگ که به تازگی راه اندازی شده اند، با سامسونگ پی همراه است.

سامسونگ در رویداد معرفی اخیر ، گوشی های گلکسی A5 و گلکسی A7 را نیز همراه با گلکسی A9 به نمایش گذاشت. گلکسی A9 اواخر این ماه در چین با قیمت گذاری که کمی بعد تایید می شود در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر