;
coinex

آیا آرکابرد یک‌ هاوربرد واقعی است؟

یک شرکت به نام آرکا اسپیس ادعا می کند که یک هاوربرد یا تخته شناور واقعی تولید کرده است.

یک شرکت به نام آرکا اسپیس ادعا می کند که یک هاوربرد یا تخته شناور واقعی تولید کرده است. این شرکت در اثبات این ادعا موفق شد. البته بر خلاف استاندارد هاوربرد با دو چرخ، شرکت آرکااسپیس تلاش کرده است تا هاوربردی بسازد که واقعا روی هوا شناور بماند. هاوربر آرکا اسپیس که نام آن آرکابرد است، تا شش دقیقه در هوا شناور باقی می ماند.
به دلیل وجود سیل اخیر حوادث مربوط به هاوربرد و گزارش آتش گرفتن آنها، آمازون تحت فشار قرار گرفت تا لینک های هاوربرد را برای به اتمام رساندن نگرانی های ایمنی، حذف کند. اما این بار شرکت آرکا اسپیس روی دیگری از ماجرا را نشان داده است.
آرکابرد برای کار از 272 اسب بخار، استفاده می کند که آن را از 36 منبع مجرای الکتریکی کانالی ساخته شده در زیربنای برد تامین می کند که توسط باتری لیتیوم پلیمر طراحی شده اند. در حالی که بسیاری ممکن است تصور کنند که هاوربرد شبیه آنچه است که مایکل جی فاکس در فیلم بازگشت به آینده II به وسیله ی آن پرواز می کرد ولی باید بگوییم، مدل آرکااسپیس بیشتر شبیه به یک تخته مستطیلی سنگین و ضخیم و یا یک جعبه فن طویل، به نظر می رسد.

آرکابرد برای کار از 272 اسب بخار، استفاده می کند که آن را از 36 منبع مجرای الکتریکی کانالی ساخته شده در زیربنای برد تامین می کند که توسط باتری لیتیوم پلیمر طراحی شده اند.
برای تعادل، آرکابرد از استانداردهای نزدیک در رابطه با سیستم تثبیت استفاده می کند هر چند در وب سایت مشخصات آرکا اسپیس، خیلی روی آنچه به عنوان سیستم واقعی ایجاد شده، توضیح داده نشده است. آرکابرد به عنوان “سبک ترین وسیله نقلیه شخصی” محسوب می شود و می تواند در هر جهتی حرکت کند. این وسیله به سمت بالا به ارتفاع یک فوت حرکت می کند. این کمپانی مدعی است که حداکثر 12.5 مایل در ساعت سرعت دارد. سایز آن 57 در 30 در 6 سانتی متر و وزن آن 180 پوند است. این هاوربرد می تواند سواری با وزن 243 پوند را حمل کند.
قیمت آرکابرد در حال حاضر 19،990 دلار ذکر شده است. خریداران می توانند با 4،500 دلار هزینه بیشتر، یک دستگاه شارژ به نام آرکاداک تهیه کنند که باتری را در 35 دقیقه ی شارژ کند. شارژ کامل با شارژر خود آکابرد 6 ساعت طول می کشد.

مدل آرکااسپیس بیشتر شبیه به یک تخته مستطیلی سنگین و ضخیم و یا یک جعبه فن طویل، به نظر می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر