;
coinex

گوشی سطح بالای هوآوی دی 8 و استفاده از تراشه Kirin 960

گوشی سطح بالای هوآوی دی 8 و استفاده از تراشه Kirin 960

هوآوی در حال ساخت گوشی سطح بالای دی 8 (D8) است و قصد دارد آن را در سال 2016 عرضه کند.

مدیرعامل هوآوی به تازگی اعلام کرده است که این شرکت فعالیت های خود در زمینه ارائه گوشی ها هوشمند سطح بالا را گسترش خواهد داد. یکی از گوشی هایی که هوآوی برای سال آینده در نظر گرفته، دی 8 (D8) است. در نوامبر 2014 اخباری مبنی بر اینکه هوآوی به دنبال تولید گوشی های سطح بالای دی 8 و میت 8 است، به گوش رسیده بود. گوشی هوآوی میت 8 اخیراً به صورت رسمی عرضه شد و گوشی دی 8 نیز احتمالاً برای سال 2016 برنامه ریزی شده است.

بنا به گزارشی که توسط منابع چینی منتشر شد گوشی هوآوی دی 8 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و رزولوشن 1440 در 2560 را ارائه می دهد. تامین قدرت پردازشی گوشی بر عهده تراشه ی Kirin 960 خواهد بود. این تراشه هنوز معرفی و عرضه نشده است و به نظر هوآوی از این تراشه در سال جدید رونمایی کند. همچنین گوشی 4 گیگابایت رم خواهد داشت. مشخصاتی که راجع به گوشی منتشر شدند بسیار نزدیک به آن چیزی است که در نوامبر 2014 راجع به گوشی منتشر شد. تنها تفاوت این است که قبلاً گفته شده بود که در ساخت گوشی از تراشه Kirin 950 استفاده خواهد شد.

گفته می شود که هوآوی به دنبال این است که گوشی را به نحوی تولید کند که نسبت به گوشی های ساخت سامسونگ برتری داشته باشد. بنابراین انتظار می رود هوآوی دی 8 قیمتی حدود 775 دلار داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر