;
coinex

پیش فروش هدست آکیولس ریفت چه زمانی خواهد بود؟

هدست واقعیت مجازی آکیولس اوایل سال آینده میلادی برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

هدست واقعیت مجازی آکیولس اوایل سال آینده میلادی برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. همیشه در مورد هدست آکیولس ریفت اخباری منتشر می شود؛ اما راه اندازی تجاری آن به دلایلی تحت فشار قرار گرفته است. در حال حاضر از طریق پستی در شبکه اجتماعی توییتر، بنیانگذار آکیولس، آقای پالمر لاکی، از نهایی شدن نسخه های تجاری این دستگاه و عرضه ی آن در فروشگاه ها خبر داد. در توئیتی به تاریخ 22دسامبر، آقای لاکی نشان داد که پیش فروش هدست واقعیت مجازی که بسیاری در انتظار آن هستند، فصل اول سال آینده میلادی خواهد بود. این شرکت به تازگی یک ایمیل به توسعه دهندگان فرستاده است، که در آن گفته شده که ‘سخت افزار نهایی ریفت در حال حاضر برای توسعه دهندگان به عنوان بخشی از ریفت SDK 1.0 آماده ی انتشار است. این موضوع نشان می دهد که نسخه نهایی مصرف کننده این هدست نیز زودتر وارد بازار خواهد شد.
لاکی اطلاعات بیشتری نیز در مورد هدست آکیولس ریفت نشان داد به طور مثال در توئیتی بیان کرد که فرآیند تولید به خوبی انجام شده است و هدف این شرکت راه اندازی ریفت در فصل اول سال جدید است. در توئیت دیگری بنیانگذار آکیولس نشان داد که تمام کسانی که پیش سفارش انجام می دهند یک کپی از چند بازی کاملا رایگان دریافت خواهند کرد.
پس از انتشار، انتظار می رود که آکیولس ریفت نیز با دیگر گجت های مشابه مانند اچ تی سی وایو، که توسط فروشنده تایوانی اچ تی سی با همکاری شرکت والو، بزرگترین توزیع کننده آنلاین در جهان، توسعه یافته است، به رقابت بپردازد. آکیولس ممکن است اولین هدست واقعیت مجازی باشد که پس از دستگاه های گیر VR که تولید غول تکنولوژی کره جنوبی، سامسونگ است، به صورت تجاری راه اندازی می شود. باید ببینیم سال 2016 چه چیزی به ارمغان می آورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر