;
coinex

تایید گوشی هوشمند اپو A35 توسط آژانس رگولاتوری چین

تایید گوشی هوشمند اپو A35 توسط آژانس رگولاتوری چین

گوشی هوشمند اپو A35 توسط آژانس رگولاتوری چین TENAA تایید شد. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ دی 720 در 1280 بهره برده و تراکم پیکسلی 294ppi را به ارمغان می آورد.

اگر بخواهیم گوشی A35 کمپانی اپو را از لحاظ سخت افزاری مورد بررسی قرار دهیم، در نگاه اول، نظرمان به یک پردازنده 8 هشته ای با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز جلب می شود که در کنار رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن، قرار گرفته است. حافظه داخلی این گوشی – به مانند سایر گوشی های هوشمند امروزی – توسط یک کارت میکرو اس دی قابلیت ارتقا داشته و می تواند تا 128 گیگابایت افزایش یابد.

در پشت گوشی اپو A35 یک دوربین 13 مگاپیکسلی جای گرفته و در جلوی آن، دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد تا عکس های سلفی و ویدیو چت شما، با کیفیت قابل قبولی انجام گیرد. سیستم عامل از پیش نصب شده بر روی این گوشی هوشمند، اندورید 5.1.1 است. گوشی هوشمند اپو A35 ضخامتی 7.25 میلیمتری داشته و وزن آن نیز، 133 گرم است. از امکانات ارتباطاتی آن می توان به پشتیبانی از نسل سوم و چهارم شبکه های ارتباطی (4G LTE و 3G)، وای فای، بلوتوث 4.0 و درگاه میکرو USB اشاره کرد.

حال با تایید اپو A35 توسط آژانس رگولاتوری چین، می توان به زودی شاهد رونمایی این گوشی هوشمند توسط کمپانی سازنده اش، اپو، باشیم. شما نیز می توانید با کلیک بر روی گالری این گوشی که در ادامه آمده است، تصاویر آن را با دقت بیشتری مشاهده کنید.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر