coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

باتری شگفت انگیز گوشی گلکسی A9

شرکت سامسونگ، در یک حرکت تعجب آور، تصمیم گرفته است یک باتری 4،000 میلی آمپر ساعتی در داخل گلسی A9، بکار بندد.

شرکت سامسونگ، در یک حرکت تعجب آور، تصمیم گرفته است یک باتری 4،000 میلی آمپر ساعتی در داخل گلسی A9، بکار بندد.

مدل قبلی یعینی گلکسی A8 دارای وضوح صفحه نمایش تمام اچ دی است که باتری 3،050 میلی آمپر ساعتی به خوبی از پس تامین انرژی این صفحه نمایش بر می آید. به علاوه، با بهینه سازی نرم افزاری که سامسونگ به منظور کنترل استفاده از باتری، انجام داده است، گلکسی A8 قهرمان باتری این شرکت در سال جاری است که می تواند در طول روز بدون توجه به میزان استفاده دوام داشته باشد (به دلیل کاهش تخیلیه بیکار ). اما به زودی، گلکسی A9 با باتری شگفت آورش جا پای گلکسی A8 می گذارد.

گوشی گلکسی A8 آنطور که سزاوار آن بود، مورد توجه قرار نگرفته است، در حالی که می دانیم A8 یکی از بهترین گوشی های رده میانی محسوب می شود. این گوشی ویژگی های خوبی مانند یک سنسور اثر انگشت، طراحی فوق العاده و نرم افزاری که با وجود چیپ ست رده میانی آن، روان و سریع کار می کند، را به همراه دارد. اما بهترین چیز در مورد آن، عمر باتری است که در جانشین آن یعنی گلکسی A9، این مورد باز هم بهبود داشته است.

صفحه نمایش گلکسی A9 هنوز هم مثل گلسی A8 تمام اچ دی است. با توجه به استقامت باتری A8، می توان حدس زد که باتری جانشین آن به طرز شگفت آوری دوام خواهد داشت. شاید بگویید صفحه نمایش 6 اینچی گلکسی A9 میزان باتری بیشتری مصرف خواهد کرد، اما این اندازه خیلی بزرگتر از صفحه نمایش 5.7 اینچی در گلکسی A8 نیست.
عمر باتری یکی از مهمترین المان های گوشی های هوشمند در سال جاری بود. بخشی از سرزنش ها به این دلیل بود که ظاهرا گوگل سیستم عامل اندروید 5.0 را از نظر استفاده ی انرژی، بسیار کمتر از نسخه های قبلی بهینه کرده است. در این میان، سامسونگ، با وجود حکمت و شکوه خود تصمیم گرفت باتری کوچکی در پرچمدارنش استفاده کند، این شرکت در گلکسی S6 باتری 2550 میلی آمپر ساعتی استفاده کرد که یکی از بدترین تصمیمات این شرکت بود.
سامسونگ باتری های بزرگ را در گوشی های غیر شاخص خود قرار داده است. البته در حالی که دستگاه های پرچمدار از قابلیت شارژ سریع بهره مند هستند، دستگاه های رده میانی در این زمینه، چندان خوش شانس نبوده اند(هر چند گلکسی A9 قابلیت سریع شارژ نیز دارد). گوشی های رده پایین و ارزان سری J و E نیز به باتری هایی بزرگتر از آنچه سخت افزار آنها به آن نیاز دارد، مجهز هستند؛ در این میان گلکسی های سری A بهترین باتری ها را در اختیار دارند. گوشی های گلکسی A5 و گلکسی A7 هم که در سال 2016 عرضه می شوند، هر دو باتری هایی با ظرفیت بالا دارند اما گلکسی A9 گامی فراتر نهاده است.
کسانی که به دنبال یک گوشی خوب هستند که باتری آن مدت زمان زیادی دوام داشته باشد، گلگسی A9 یک انتخاب مناسب برای آنها است، زیرا علاوه بر باتری خوبی که دارد، با مشخصات و قابلیت های بالایی همراه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر