;
coinex

گوشی فوق العاده UMi Zero 2 با قیمتی زیر 300 دلار

آخربن مشخصات و خبر ها را در مورد گوشی UMi Zero 2 منتشر شد.

امروز، آخربن مشخصات و خبر ها را در مورد گوشی UMi Zero 2 منتشر شد. این گوشی توسط یکی دیگر از تولید کنندگان کوچک گوشی های هوشمند چینی تولید شده است.

در ساختار UMi Zero 2 چیپ ست هلیو X20 مدیاتک بکار رفته است، این بدان معناست که این دستگاه پردازنده ده هسته ای خواهد داشت. از طرفی UMi Zero 2 صفحه نمایش 5.2 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 و با تراکم پیکسل 565 پیکسل در اینچ دارد که توسط سامسونگ تولید شده است.  از نقطه نظر حافظه دارای رم 4 گیگابایتی همراه با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. این گوشی به منظور ارائه برخی ویژگی های های لیترو مانند، دارای دوربین اصلی دوگانه است. شما می توانید نقطه کانونی از یک عکس را پس از پردازش در گوشی تغییر دهید.

روشن است که UMi Zero 2 مشخصات رده بالا دارد. اما شرکت UMI می گوید که Zero 2 با قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد که همانطور که می بینید با وجود مشخصات بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. این گوشی در فصل دوم سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

 پشت دستگاه توسط یک چرم مجلل جایگزین شده

ابتدا در ماه جولای(تیر)، خبرهایی در مورد گوشی Zero 2 منتشر شد. در تابستان گذشته زمانی که این گوشی معرفی شد گفته می شد که UMi Zero 2 نیز مانند یوتافون، دارای یک صفحه نمایش ثانویه جوهر الکترونیکی در پشت دستگاه است. در ماه اکتبر (مهر)، هنگامی که شرکت UMI گوشی Zero 2 را تبلیغ کرد، صفحه نمایش ثانویه وجود نداشت و پشت دستگاه توسط یک چرم مجلل جایگزین شده بود.

تا هنگام عرضه ی این گوشی زمان زیادی باقی مانده است که تا آن تاریخ ممکن است این شرکت دوباره مشخصات و طراحی را تغییر دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر